Domácí kancelář – jak ji zařídit?

Založení vlastního podniku nemusí být zrovna nejjednodušší – obvykle trvá dlouho, než se podnikání rozběhne, a to i v případě, že jste se na něj připravili průzkumem trhu a vypracováním podrobného plánu.

Jednou z věcí, která vám možná nedá v noci spát, ale rozhodně je důležitá, je organizace vaší kanceláře, zejména pokud pracujete z domova. Jak udržet pořádek?

Domácí kancelář – na co bychom neměli zapomenout?

Jen málo podnikatelů, zejména na začátku své cesty, si může dovolit pronajmout samostatnou kancelář, i když zpočátku potřebujeme jen malou místnost. Někdy je obtížné najít něco na skvělém místě a za dobrou cenu a náklady jsou obzvláště důležité, když musíte pečlivě spravovat finance své společnosti. Vytvořit si doma pohodlnou kancelář však není nemožné. Nelze popřít, že práce z domova je často nejpohodlnější, protože se cítíte jistě a zároveň můžete ušetřit čas na dojíždění.

Pokud velikost našeho domu nebo bytu umožňuje vyčlenit samostatný prostor pro kancelář, stojí za to zvážit, co by v ní mělo být. Pohodlná pracovní plocha je naprostou nezbytností, zejména pokud používáte nejen notebook, ale také tiskárnu, druhý monitor, tablet nebo jednoduše smartphone. Je také nutné promyslet výběr židle, protože na ní budeme trávit dlouhé hodiny. Měla by dobře podpírat páteř.

I když ve zvoleném oboru teprve začínáte, jistě si všimnete, kolik formalit je s provozováním vlastního podniku spojeno. Proto by v domácí kanceláři neměly chybět závěsné police nebo stojící knihovna, kam můžete ukládat všechny dokumenty. Ale co když je papírování stále více a více a místa rychle ubývá?

Zvětšete svou kancelář pomocí self storage – samoobslužných skladů.

Self Storage je služba určená nejen individuálním zákazníkům, ale také podnikatelům. V čem spočívá? V jejím rámci jsou k dispozici samoobslužné boxy k pronájmu. Můžeme si tedy vybrat kóji libovolné velikosti – může to být malý sklad, ale i velmi prostorný – a umístit do ní věci, pro které nemáme ve vlastním domě nebo bytě dostatek místa.

A jak se to týká kanceláře? Je to jednoduché: když vás množství dokumentů začne zahlcovat nebo máte vybavení, které denně nepotřebujete a nemůžete se ho zbavit, můžete své věci snadno převézt do pronajatého prostoru pro skladování. Jedná se o skvělé řešení pro ty, kteří provozují internetový obchod a potřebují i několik desítek metrů čtverečních pro bezpečný nákup zboží nabízeného na webových stránkách. Je nad slunce jasné, že udržet ji doma může být nepohodlné a někdy dokonce nemožné.

Službu self storage v Česku lze využít prostřednictvím společnosti Less Mess Storage. Její pobočky se nacházejí v Praze v Dejvicích, Holešovicích a na Pankráci. Společnost zaručuje bezpečnost prostřednictvím nepřetržitého monitorování a systému kontroly přístupu. Přístup je chráněn individuálně stanoveným přístupovým kódem.

Pro podnikatele je nejdůležitější, že přístup do skladu je k dispozici 24 hodin denně bez ohledu na den v týdnu. Součástí skladovacích prostor Less Mess Storage jsou navíc prodejny s vysoce kvalitními obalovými materiály, takže můžete své zásilky připravit k odeslání přímo na místě. Jedná se tedy o skvělé řešení pro pohodlné rozšíření vaší domácí kanceláře.