Oblíbený obchodní řetězec z českých prodejen stahuje toto vysoce závadné každodenní zboží

Fotografie: Pohled 111 / Creative Commons / Attribution-Share Alike 4.0

Řetězce Globus a Sinsay upozorňují zákazníky na zboží nesplňující standardy kvality. Zakoupené výrobky mohou zákazníci vracet na prodejně.

Řetězec Globus přistoupil k preventivnímu stažení jednoho z výrobků z prodeje. Je u něj podezření na nevyhovující kvalitu a lidé by jej neměli konzumovat. Na výrobky nesplňující standardy kvality upozornil také řetězec Sinsay. Ten stahuje kosmetické přípravky, ale také dvě dětské hračky. Zákazníkům budou po předložení zboží vráceny peníze.

Prodávané koření nevyhovuje standardům

Hned několik řetězců právě stahuje z prodeje nevyhovující potraviny i kosmetiku. Společnost Globus tak upozornila své zákazníky, že stahuje s okamžitou platností z prodeje koření Kurkuma mletá 50 G. Opatření se týká všech balení s číslem šarže R00441311 a minimální dobou trvanlivosti do 31. 05. 2025. Dodavatelem výrobku je firma DAFO – KOŘENÍ, S.R.O.

Jako důvod stažení výrobku z prodeje je podezření na jeho nevyhovující kvalitu. Z preventivních důvodů se proto Globus rozhodl výrobek stáhnout z regálů, aby předešel případným komplikacím. Již zakoupené koření mohou zákazníci vracet na kteroukoliv prodejnu. Zákazníkům budou vráceny peníze v plné výši.

Oblíbený řetězec stahuje nebezpečné maso z českých prodejen. Kdo ho má doma, ten by ho měl ihned vrátit

Sinsay stahuje kosmetiku i hračky

Problémy s nesplněnými standardy kvality mají i některé výrobky, které nabízí řetězec Sinsay. Jedná se o kosmetiku i hračky pro děti. Z prodeje se tak stahují tyto produkty: 3648U-33X melounová maska na obličej, 3648U-22X mangová maska na obličej, 3648U-11X kaktusová maska na obličej, 7698P-MLC dětská hudební hračka a 7938R-MLC kočárek pro panenky.

pleťová maska
Fotografie: Freepik

Zakoupené výrobky mohou zákazníci vracet na všech prodejnách Sinsay. Pokud již nemají doklad o koupi, vyplní na prodejně formulář a budou jim vráceny peníze. Zákazníci, kteří nakoupili zboží online, mohou podat reklamaci přes zákaznický účet a zboží odeslat kurýrní službou. Přepravní náklady budou uhrazeny obchodem. Na SvětěKreativity jsme rovněž upozornili na neuspokojivý výsledek hygienické kontroly v Penny Marketu v Litoměřicích, ve skladu tam řádili hlodavci.

Veškerý volný čas trávila s prsty na klávesnici. Psaní článků se časem stalo jejím největším koníčkem. Neustále ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*