Problémy s trávením lze jednoduše eliminovat pomocí speciálních cviků

Problémy s trávením má dnes mnoho lidí. Jak je eliminovat a zajistit dobré fungování vašeho těla? Vyzkoušejte těchto 6 unikátních cviků. Ty jsou mnohem lepší pomocí než řada rad, které znáte. Nemusíte nutně měnit své stravovací návyky, ani nemusíte do lékárny pro různé prášky a sirupy. Cvičení je mnohem lepší i než různé čaje a jiné nápoje. Kdo vyzkoušel, ten potvrzuje to, že jeho trávicí systém je opět v pořádku. Jaké cviky jsou ty pravé a jak je provádět?

Přitahujte kolena k hrudníku

První cvičení začínáte na zádech, na která si lehnete. Následuje nádech, během kterého začnete svá kolena přitahovat k hrudníku. Nejprve využijete břišní svaly a potom také ruce. lehce zvedněte hýždě a držte tuto polohu nejméně 30 vteřin. Pokud ji zvládnete držet i jednu minutu, jenom lépe. Dýchejte pomalu a klidně a následně povolte a vraťte se do výchozí polohy.

Otáčení trupu

Tento cvik začínáte vsedě. Nohy jsou nataženy na zemi, záda jsou rovná. V tu chvíli pokrčíte pravé koleno a začnete otáčet celým trupem také na pravou stranu. A to tak, abyste se mohli loktem opřít a zapřít o vaši pravou pokrčenou nohu. V této poloze je vhodné také setrvat několik desítek vteřin. Ideálně půl minuty. Následně se vrátíte do výchozí polohy a ten stejný cvik opakujete, ale tentokrát na druhou stranu.

Pokrčování kolen

Nejde o běžné dřepy, ani se nejedná o výpady. Cvik začínáte ve vzpřímeném stoji, kdy máte ruce nad hlavou. V tu chvíli začínáte pomalu pokrčovat kolena, a polohu těla začnete upravovat tak, jako byste si snad chtěli sednout. Je to poměrně náročná poloha, která vyžaduje silnější svaly. Při první cvičení ji držte po dobu, kterou zvládnete. Následně, až zesílíte, je na místě vydržet v této poloze minimálně jednu celou minutu.

Výpad vpřed

Znáte klasické výpady, které jsou součástí mnoha posilovacích cviků a cviků na hubnutí? Pokud máte problémy s trávením, cvičte něco podobného. Důležité je však držet jinou polohu těla. Základem je výpad dopředu, kdy máte pokrčenou pravou nohu do pravého úhlu, zatímco levá směřuje dozadu a je natažená. Ruce jsou spojeny za vašimi zády a záda jsou lehce prohnutá, jako byste dopředu vystrkovali své břicho. Takto držte pár vteřin, vraťte se do výchozí polohy a ještě 4x zopakujte. Následně vyměňte nohy a té stejné udělejte pětkrát s druhou.

Poloha mostu

Jedná se o zjednodušený most, jelikož není třeba opírat se o ruce, ale postačí opření o lopatky. Základem je poloha vleže. Poté se pokrčí obě nohy a tělo se zvedne do polohy mostu. Důležité je mít nohy pokrčené zhruba do pravého úhle a pánev zvedat co možná nejvíce vzhůru. Ruce musí přijít do oblasti pod zády, jsou spojeny a jsou zároveň na podložce. Důležité jen při této poloze pozvolna a zhluboka dýchat. Drží se stejně jako řada jiných cviků přibližně jednu minutu.

Zvedání nohou

Na provedení se jedná o velmi jednoduchý cvik, který by měl zvládnout v podstatě každý. Začínáte opět v leže. Ruce dejte lehce od těla tak, aby se dotýkaly podložky a dlaně byly směrem vzhůru. Následně je třeba zvednou nohy nahoru, přičemž je třeba, aby byla napnuté. Opět pamatujte, že ideální doba pro tuto pozici je jedna minuta. Pokud nemůžete vzhledem k ochablosti svalů vydržet, je možné si lehce pomoci a zapřít se například o váš gauč.

Cvičte pravidelně a problémy s trávením budou minulostí

Toto je ta pravá šestice cviků, které vám mohou ve chvíli, kdy máte určité problémy s trávením. Doporučujeme samozřejmě cvičit pokud možno pravidelně, nejlépe každý den. Stačí jenom pár minut času a uvidíte sami, že už za několik dní se dostaví tolik požadovaný a hlavně tolik očekávaný výsledek. A to vše bez nutnosti měnit své stravovací návyky.