Zdeněk Hřib po návratu z dovolené v Egyptě zjistil, že něco nechal na hotelu. Obrátil se proto na sociální sítě a prosí o pomoc.
Rodinný odpočinek v egyptské Hurghadě si předseda Pirátů Zdeněk Hřib představoval jistě jinak. Dovolená sice proběhla bez potíží, jenže při balení před odletem nastala nepříjemnost, která se může stát komukoli. Něco zůstalo v hotelovém pokoji a až po příletu do Česka zjistil, že mu to chybí. Nejde sice o nic těžkého nebo objemného, ale přesto se ukázalo, že doručení předmětu není vůbec jednoduché. Politik proto žádá veřejnost o pomoc.
Zdeněk Hřib řeší ztrátu na dovolené
Hřib na svém facebookovém profilu bez okolků přiznal, co se stalo. „Zkouším sílu sociálních sítí: Zapomněl jsem něco v hotelu v Egyptě v Hurghadě na rodinné dovolené a potřeboval bych to doručit do ČR,“ napsal. Politik zároveň uvedl, že nejde o nic velkého – předmět váží méně než kilogram a vejde se pohodlně do příručního zavazadla. Problém prý nastal až ve chvíli, kdy se pokusil jeho odeslání řešit přímo s hotelem.
„Je to skladné a má to méně než 1 kg. Doručení přepravní společností se ukazuje být komplikované, protože to hotel neumí zabalit,“ vysvětlil dále předseda Pirátů. Proto se obrací na ty, kteří se chystají do Hurghady, nebo se tam právě nachází, a byli by ochotní mu věc po návratu přivézt. Potenciální dobrodince vyzývá, aby mu napsali soukromou zprávu.
Ekonom Petr Musil varuje před nebezpečným tvrzením hnutí ANO: Státní rozpočet je podle něj jen politická hra
V případě, že by se vhodný dobrovolník nenašel, má Hřib podle předpisů ještě dost času. Cestovní kancelář eSky připomíná, že hotely mají povinnost nalezené věci uchovat až jeden rok od chvíle, kdy kontaktují majitele. Pokud se je určit nepodaří, musí je skladovat dokonce dva roky. V praxi se také doporučuje po zjištění ztráty neprodleně kontaktovat recepci, která by měla být schopna zajistit odeslání věci domů. To ale prý tak snadné už není. Na webu SvětKreativity.cz jsme pro vás také připravili kvíz na téma české podzimní tradice a zvyky.
Zdroje: Facebook Zdeňka Hřiba, eSky

Napište komentář