Zastavíte se a sedíte a sledujete reklamy v televizi? Někteří lidé se o ně nestarají, ale někteří zjistí, že tyto reklamy jsou mnohem zábavnější než dnešní populární programy. Jedna taková reklama, kterou určitě musíte sledovat, pochází z hotelového řetězce Shangri-La.
Toto zařízení bylo oceněno za své služby a pohostinství v Severní Americe, Evropě, Asii a na Středním východě. Možná je také čas, aby byl hotel oceněn za své nápadité televizní reklamy.
Video níže vám ukáže, jaká příroda umí být. Neexistuje větší pohostinnost než přijetí cizince jako vlastního. Kampaň v tomto videu zachycuje to v co věří, že je v naší přírodě: pohostinnost ze srdce.
Minutka a půl klip následuje muže lesem, který je vyčerpaný a zoufalý. Muž, studený, hladový a vyčerpaný z toho, že prošel těžkým terénem, skončí pádem na hustý sníh na zem. Omdlel nebo konečně usnul? Je těžké říct, co se vlastně děje. Mezitím o několik vteřin později se hudba rozvíjí a vlci jsou slyšeni v blízkosti. Jejich zvuk se přibližuje blíže, až se zvířata dostanou k muži.
Jeden po druhém si vlci prohlížejí postavu na zemi, kterou nezajímá, co se kolem něj děje.
Kdyby byl jen vzhůru, pravděpodobně by se bál jejich zářících očí. Bojuje o teplo, kdy teploty klesají v noci rapidně dolů.
Vlci najdou muže a vytvoří kruh kolem něj. Uzavírají jej ale ne z toho důvodu, co si myslíte, že se stane. Vlci muže začali svým tělem zahřívat a těsně se k němu přitisknou. Když se po čase muž probere, nevěří svým očím. Vidí kolem sebe vlky, kteří spí. Zpočátku se snažil opatrně pohybovat ze strachu, že se psi probudí a kousnou ho, ale brzy si uvědomil, že jsou tam, aby ho ochránili a dali mu teplo. K jednomu z nich se přitiskne. Muž otevře oči nečekanému gestu laskavosti a je to něco, co si nechcete nechat ujít.