Zákaznice jednoho supermarketu se ocitla v nepříjemné situaci. Pokladní se však zachovala šlechetně a teď jí tleská celý internet.
Řetězec supermarketů Aldi informoval na svých facebookových stránkách o laskavém činu jejich zaměstnankyně. Ta pomohla zákaznici v nezáviděníhodné situaci a zaplatila za ni nákup. Tento příběh pak obletěl internet a mnozí potvrdili, že to není poprvé, co tato dáma někomu pomohla. Zdá se, že je to o lidech. Někteří jsou jednoduše chodící andělé.
Zákaznice prožívala těžké období
V britském městě Cannock se nachází jeden ze supermarketů řetězce Aldi. Joe Westwood je tu pravidelnou zákaznicí. V poslední době však prožívala velmi těžké období. Musela se vyrovnávat se ztrátou milované osoby. Trpěla depresemi a dělalo jí také velké potíže opustit dům. O to hůře se cítila, když se u pokladny ocitla v trapné situaci, která se nejspíš stala každému, ale stejně se každý cítí mimořádně nepříjemně.
Až po namarkování zboží totiž zjistila, že si platební kartu nechala doma. Její hotovost jí na zaplacení celého nákupu nestačila. V podobných případech je člověk většinou nucen nechat na pokladně některé zboží. V tomto případě se však do situace vložila samotná pokladní Lisa. Ta bez váhání použila vlastní peníze a doplatila nákup za paní Westwoodovou.
Nervózního staříka u pokladny málem trefil šlak. Chování pověřené pracovnice zaskočilo celý obchod
Pravidelní zákazníci potvrdili, že tato pokladní je super
„Byla jsem trochu v rozpacích a nechtěla jsem propuknout v pláč, takže si nejsem jistá, jestli jsem dokonce řekla děkuji, ale upřímně to pro mě znamenalo strašně moc. Stačí jeden laskavý skutek, abyste pomohli někomu v nouzi. Nikdy nevíte, jak moc někdo bojuje. Myslím, že tato paní to věděla,“ řekla podle deníku TWN zákaznice na adresu laskavé pokladní.
Když tento akt laskavosti zveřejnil i samotný řetězec, strhla se lavina komentářů od lidí, které této pokladní mohli jen zatleskat. Ukázalo se také, že nešlo o ojedinělou situaci. Lisa je jednoduše dobrosrdečná a pomáhající za všech okolností. „Viděla jsem Lisu pomáhat lidem, jako je tato paní, mnohokrát!! Ona je opravdu nejmilejší,“ napsala jedna z pravidelných zákaznic.
„Nakupuji v Cannocku pravidelně. Tato paní je vždy zdvořilá a tak milá. Když ji uvidím na pokladně, vždycky za ní zamířím, protože vím, že si trochu popovídáme, až bude skenovat mé nákupy. Je fajn být milý,“ napsala další komentující svoji zkušenost s touto milou pokladní. Na SvětěKreativity jsme psali podobný příběh. Dokazuje, že laskaví lidé rozhodně nevymřeli a jsou ochotni pomoci druhým v nouzi. V tomto případě laskavý mladík pomohl babičce, která neměla na zaplacení.
Napište komentář