Oblíbený řetězec supermarketů konečně vyslyšel prosby českých zákazníků. Oznámil revoluční změnu

Fotografie: Depositphotos

Novinka, s níž přišel oblíbený obchodní řetězec, potěší hlavně milovníky pečiva. Kampaň má název „Více než 60 druhů pečiva od rána až do večera“.

Zákazníci Lidlu by se měli připravit na opravdu neobvyklý zážitek. Hlavně tedy ti, kteří milují koláčky, bagetky a další pečivo. Každý den, od otevření prodejny až do jejího zavření, na zákazníky čeká více než 60 druhů pečiva, jež si mohou vychutnat, kdykoliv mají chuť. Tato kampaň, která odstartovala 14. října 2024, každým týdnem nabídne nové tipy na pečivo, které jednoduše musíte ochutnat.

Pečivo, které musíte vyzkoušet

Lidl se rozhodl posunout celý zážitek z nakupování na vyšší úroveň tím, že zákazníkům poskytne inspirativní tipy, jak jednotlivé druhy pečiva využít. Ať už jde o rychlé svačiny, skvělé snídaně nebo chutné večeře, kampaň vás podle webu České-novinky doslova vtáhne do světa chutí, které si budete moci užít každý den.

Jedním z hlavních poselství kampaně je to, že čerstvé a chutné pečivo najdete kdykoliv – od rána až do večera, jak je uvedeno na instagramovém profilu Lidlu. Ať už přijdete hned po ránu cestou do práce, nebo až těsně před zavírací dobou, když vás popadne večerní hlad, mělo by na vás čekat dokonale voňavé a křupavé pečivo. Což určitě běžný zákazník ocení.

Placení v českých supermarketech projde revoluční změnou. Oznámení řetězců znepokojilo zákazníky

Kampaň nekončí jen u nabídky samotného pečiva

Ať už preferujete tradiční nebo moderní chutě, sladké nebo slaný, určitě si vyberete, 60 druhů je opravdu dost. Navíc celá myšlenka není jen o pečivu – je to součást dlouhodobého úsilí Lidlu zajišťovat svým zákazníkům nejvyšší kvalitu a čerstvost. Od svého vstupu na český trh v roce 2003, kdy otevřel prvních 14 prodejen, se Lidl snaží vycházet vstříc potřebám lidí, kteří zde nakupují.

Pečivo
Fotografie: Pexels

V současnosti provozuje síť 319 prodejen, zásobovaných šesti logistickými centry, a každým rokem si upevňuje své postavení na trhu díky inovacím a nekompromisnímu přístupu k nabídce kvalitního zboží. A to je teď vidět i na této kampani, která zákazníkům přináší čerstvé pečivo kdykoliv, kdy si na něj vzpomenou. Na SvětěKreativity jsme také informovali, že řetězce Lidl a Kaufland zahájily inovativní způsoby platby za nákupy.

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*