Tato jídla a nápoje prudce snižují riziko infarktu, zlepšují funkci srdce, čistí tepny a detoxikují celé tělo

Tyto konkrétní potraviny a nápoje mohou vyčistit vaše tepny, zlepšit vám celkové zdraví a také snížit riziko srdečního infarktu. Konzumujte je častěji.

Srdce je jedním z nejdůležitějších orgánů, ale je více než pravděpodobné, že se o něj nestaráte tak, jak by si zasloužilo. Každý den jste totiž vystavováni stresu a také nezdravému stravování. Tučná jídla velmi zvyšují hladinu cholesterolu, což může způsobit ucpávání cév a bránit srdci ve správném fungování. Naštěstí existují potraviny a nápoje, které chrání vaše srdce a snižují riziko infarktu. Podívejte se na ně.

Ryby

Losos, makrela, sleď, treska a další tučné ryby dokážou snížit riziko vzniku poruch srdečního rytmu a arteriosklerózy. Z toho důvodu byste je měli jíst alespoň dvakrát týdně. V supermarketech je na výběr velké množství různých ryb, takže si rozhodně vyberete.

Obiloviny

Například takové ovesné vločky obsahují hodně vlákniny, takže snižují hladinu škodlivého cholesterolu a zlepšují trávení. Proto si na snídani místo různých sladkostí a nebo uzenin udělejte ovesnou kaši s banánem. Dochutit si ji můžete dle vaší libosti. Nastartujte svůj den správně.

Ovoce a hořká čokoláda

Borůvky a jahody účinně snižují vysoký krevní tlak a také dokáží rozšiřovat cévy. Takže nejen, že jsou opravdu výborné, ale také jsou zdraví prospěšné. Hořká čokoláda zase pomáhá normalizovat krevní tlak a také chrání před záněty a krevními sraženinami. Takže když si uděláte ovesnou kaši s jahodami a přidáte kousek hořké čokolády, bude to úplně ideální.

Ořechy a olivový olej

Ořechy obsahují optimální množství mastných kyselin, které jsou dobré pro vaše srdce. Svým obsahem vitaminu E také snižují hladinu škodlivého cholesterolu v krvi. Když budete denně konzumovat pár lžic extra panenského olivového oleje, snížíte hladinu škodlivého cholesterolu a krevního cukru v krvi.

Červené víno a zelený čaj

Červené víno pomáhá redukovat tukové zásoby v cévách a také dokonce podporuje hubnutí. Takže když si sem tam dáte jednu sklenici, uděláte dobře. Myslete ale na to, že nic se nemá přehánět. Šálek zeleného čaje denně zabraňuje tvorbě usazenin cholesterolu. Také dokáže zrychlit váš metabolismus a pomůže vám zhubnout.

Avokádo a granátové jablko

V poslední době se avokádo stalo velmi populárním především pro jeho lahodnou chuť. Ale ono také snižuje škodlivý cholesterol a pomáhá čistit tepny. Granátové jablko zase obsahuje antioxidanty, snižuje krevní tlak a normalizuje krevní oběh.

Česnek a vodní meloun

Česnek se přidává vlastně do většiny jídel a to nejen kvůli jeho skvělé chuti, ale také proto, že je velmi zdravý. Rozšiřuje cévy, a dokonce snižuje krevní tlak. Vodní meloun hraje velmi důležitou roli ve zdraví cévního systému. Stabilizuje totiž hladinu cholesterolu a obsahuje antioxidanty.