Objednala si svíčku za 600 Kč, zažádala o vrácení peněz. Majitel e-shopu ji obvinil z opilství

Fotografie: SvětKreativity

Rozmyslela si nákup svíčky a následující den požádala obchod o vrácení peněz. Reakce, která následovala, ji zaskočila. Majitel ji obvinil z opilství.

Mladá žena se podělila o zkušenost s nákupem na platformě Etsy. Ta funguje podobně jako jiná internetová tržiště jako Ebay nebo Aliexpress. Na Etsy se však nabízí především rukodělné výrobky od jednotlivců nebo malých firem. Zákaznický servis jednoho z prodejců tuto ženu nenechal v klidu a její příspěvek na TikToku zhlédly přes 2 miliony lidí.

Prodejce jí vyčetl, že budou mít s vrácením platby vysoké náklady

Elisabeth Manente je herečka a modelka, která má na svém TikToku základnu asi 11 000 fanoušků. Podělila se s nimi o nemilou zkušenost a nevhodné jednání majitele obchodu, u kterého si objednala zboží. V obchůdku Cleaver And Blade na platformě Etsy si vybrala svíčku za 600 Kč a objednala si ji. Následující den si uvědomila, že jí nevyhovuje její velikost, a rozhodla se objednávku stornovat

.

Napsala tedy e-mail s žádostí o vrácení peněz. Co bude následovat, to opravdu nečekala. Obchod jí sice uznal nárok na vrácení jejích peněz, ale v nepřátelské odpovědi se zmínili o tom, že je vrácení těchto peněz bude stát 120 Kč. Elisabeth reagovala omluvným e-mailem a vysvětlila, že se při výběru svíčky spletla. To odstartovalo další nepříjemnou výměnu názorů.

Asi jste kouřila dýmku míru

V odpovědi se dočetla. „Vrátili jsme Vám peníze, ale velmi pochybuji, že jste si zboží objednala omylem. Ať máte den, který si zasloužíte.“ Elisabeth na tento e-mail reagovala sarkastickým poděkováním za jejich zákaznický servis a uvedla, že se uvidí na TikToku. Čímž naznačila, že si takové jednání nenechá jen pro sebe a podělí se o něj na sociálních sítích. Tím však vyvolala jen další vlnu urážlivých zpráv.

„Včera v noci, když jste kouřila dýmku míru, jste NÁHODOU prošla naším obchodem a koupila svíčku. Dnes ráno jste se probudila střízlivá a rozhodla se: Ach, radši si tu svíčku nevezmu… byl to OMYL. Tak jste požádala o vrácení peněz,“ stálo v další zprávě, kde ji majitel obchodu obvinil, že asi musela být pod vlivem omamných látek, když si nákup po pár hodinách rozmyslela.

Zákazníci je údajně rádi vydírají a zneužívají

To už Elisabeth definitivně rozčílilo. Obviňování z toho, že je opilá nebo zfetovaná, už si nenechala líbit. Splnila svoji výhružku a celou konverzaci s obchodem zveřejnila. Příspěvek nasbíral v krátké době přes 2 miliony zhlédnutí. Urážlivá konverzace však nadále pokračovala. Majitel obchodu Vladimir Costa poté poslal dlouhé vyjádření deníku Insider, kde připouští, že jeho odpověď byla „pikantní a sarkastická“. Také se však obhajuje.

Stěžuje si, že zákazníci používají sociální sítě jako zbraň. Pod pohrůžkou, že zveřejní špatnou recenzi na jejich obchod, tak požadují cokoliv, na co si myslí, že mají nárok. A jeho už nebaví neustále našlapovat po špičkách a nechat se v podstatě zákazníky vydírat. „Nejsme velký byznys jako Amazon nebo Wal-Mart. Skutečně věříme, že lidé jako Elisabeth potřebují vědět, že nepracujeme se stejnými maržemi nebo s tak obrovskými rozpočty jako oni,“ hájí se Costa.

zátiší se svíčkami
Fotografie: Freepik

Elisabeth přesto nechápe, proč se špatné zkušenosti obchodníka se zákazníky svezly zrovna po ní. A všechno začalo nákupem jedné hloupé svíčky. Celá situace se i nadále řeší ve spolupráci s provozovatelem platformy Etsy. Zda bude prodejce nějak potrestán nebo přinucen, aby se zákaznici omluvil, zatím není jasné.

Zdroj: Newsner

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*