
Letos by měl německý řetězec otevřít první prodejny na Slovensku. Pak přijde na řadu i Česko. Zákazníci se mohou těšit na široký sortiment za nízké ceny.
Zavedeným drogeriím v Česku přibude v budoucnu konkurence. Na český trh se chystá vstoupit německá společnost Müller, která provozuje přes 900 prodejen v celkem osmi evropských zemích. Na Slovensku by měla první prodejny otevřít už letos. Zákazníky láká na široký sortiment zboží, zaměstnance zase na nadprůměrné platy. Konkurence na českém trhu je však v tomto sortimentu velká, řetězec tak bude muset zvolit dobrou obchodní strategii, aby uspěl.
Společnost vstupuje do silně konkurenčního prostředí
Na český trh se brzy chystá expandovat další řetězec s drogistickým zbožím. Německá firma Müller má své prodejny také v Rakousku nebo Maďarsku. Jak informoval deník Nový čas, řetězec si už loni na Slovensku zaregistroval obchodní společnost, internetovou doménu a začal hledat manažery. První prodejny by se u našich sousedů tak měly otevřít již v tomto roce.
Teď však pokračuje i expanze na český trh. Jak uvedla CNN Prima News, společnost už hledá zaměstnance. Zatím jen pro manažerské pozice důležité pro vstup značky na trh. Těm nabízí plat až 150 000 Kč měsíčně. Prodavači by si pak měli vydělat mezi 30 a 40 tisíci korunami. Řetězec však vstupuje do silného konkurenčního prostředí. Trh mají v česku rozdělený především tři největší hráči, a to drogerie DM, Rossmann a Teta, které tu provozují dohromady přes 900 prodejen.
Rekordně levný diskontní řetězec otevírá v Česku další 3 prodejny. Většina lidí o něm stále neví
Prodejní koncept se zásadně liší
Na český trh navíc nedávno vstoupil také polský řetězec Hebe, který u nás zatím otevřel dvě prodejny. I přes nasycenost trhu by však nový řetězec mohl uspět. Jejich prodejní koncept se totiž od výše zmíněných řetězců zásadně odlišuje. Rozdíl je především v mnohem širší nabídce sortimentu. Kromě drogistického zboží totiž nabízí také například hračky, psací potřeby, módní doplňky nebo multimédia. Počet prodejních položek tak překračuje 190 000.
Prodejny se také oproti klasickým drogeriím vyznačují velkou prodejní plochou a strategií zaměřenou na nízké ceny. Kdy přesně by se první prodejny v České republice mohly otevřít, zatím není jasné. Určitě to však nebude ještě v letošním roce. Na SvětěKreativity jsme rovněž psali o expanzi dalšího diskontního řetězce. V Česku teď otevírá další 3 prodejny, většina lidí o něm ale stále neví.
Zdroj: CNNPrimaNews, NovýČas
Napište komentář