Zaměstnanec autorizovaného servisu překročil veškeré hranice. Kamera zachytila močení na Mercedes

Fotografie: Freepik

Když si muž vyzvedl svůj Mercedes po běžné servisní kontrole v autorizovaném servisu, měl pocit, že vše proběhlo hladce. To se ale mýlil.

Michael Hinsley, obyvatel Broseley v anglickém Shropshiru, prožil doslova noční můru každého majitele auta. Když už se člověk rozhodne pro autorizovaný servis, znamená to, že očekává nejlepší možnou péči pro svého čtyřkolového miláčka. I kdyby cena měla být trochu vyšší. Při prohlížení záznamu z palubní kamery po servisní prohlídce však narazil majitel na něco, co nečekal. Na záznamu byl zachycen jeden ze zaměstnanců externí firmy, která pro servis pracuje, při šokujícím chování.

Servisní centrum přiznává chybu, zákazník požaduje víc

Podle webu DailyMail je tento Mercedes A35 majitelovou srdeční záležitostí. Jedná se o jeho pýchu a životní investici. Proto i péči o toto auto svěřuje pouze do rukou skutečných odborníků. To, co ale zachytila kamera v jeho autě, jej doslova zdrtilo. Na kameře byl zachycen muž, který se během umývání v automyčce na jeho vůz vymočil. Hinsley ihned kontaktoval servis a poskytl jim záznam z kamery jako důkaz.

Po obdržení důkazů vedení servisu zareagovalo. Identifikovalo tohoto pracovníka a majiteli auta bylo oznámeno, že dotyčný již pro firmu nepracuje. Hinsleymu byla zaslána omluva společně se šekem na 250 liber (7 481 Kč) jako kompenzace. Muž ale žádá mnohem více, celý příběh sdílel na sociální sítě a rozhodl se o něm informovat veřejnost. Ostatně vzhledem k ceně vozu, která se v korunách blíží jednomu milionu, se není čemu divit.

Za čokoládu, která stála v přepočtu 30 Kč, obdržel účet na 3 500 Kč. Šlo o pokutu za brzké rozbalení

Problém, který nevyřeší obyčejná omluva

Ke svému příběhu sdílel své rozhořčení. Podle webu Newsflare pravidelně platí nemalé peníze za to, aby jeho auto bylo v perfektním stavu, a servis, který se o to stará, by měl zajistit, aby se podobná věc vůbec nestala. Hinsley zdůrazňuje, že tento incident není jen otázkou jednoho konkrétního případu. Jde podle něj o princip a odpovědnost, kterou by měly renomované značky nést vůči svým zákazníkům.

Mluvčí společnosti Mercedes-Benz vydal k celé záležitosti prohlášení, ve kterém slibuje, že již k podobnému incidentu nedojde. Hinsley však i přes tyto kroky zůstává skeptický. Při návštěvě servisu by lidé měli být obezřetní, dbejte na vyplnění zakázkového listu a nezapomeňte, že máte právo si odvézt i vadné vyměněné díly. Na SvětěKreativity jsme také psali, že nově vyrobená auta budou muset mít instalovanou černou skříňku a další povinné systémy.

Zdroj: Daily Mail, Newsflare

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*