Češi mohou začít šetřit tisíce korun měsíčně. Extrémně levný řetězec u nás otevírá první prodejny

Fotografie: ChristosV / Creative Commons / Attribution-Share Alike 3.0

Češi se už brzy mohou těšit na další diskontní řetězec, který vstoupí na trh. Nová konkurence stlačí ceny a nabídne širší nabídku zboží.

Diskontním řetězcům s nepotravinářským zbožím, jako je Pepco, Kik nebo Action, přichází na trh nová konkurence. Jak informuje TN, příští rok tu plánuje první obchody otevřít německá síť Woolworth. Zákazníci se tak mohou těšit na širší sortiment zboží zahrnující oblečení, domácí potřeby, elektroniku a další.

První prodejny se otevřou příští rok

Německá společnost Woolworth již potvrdila záměr vstoupit na český trh. První prodejny by se tu měly otevřít koncem roku 2025. Řetězec míří i na Slovensko. „Můžeme potvrdit, že se chystáme vstoupit na trhy na Slovensku a v Česku. V současnosti jednáme se správci nemovitostí v obou zemích a míříme k finálním nájemním smlouvám,“ potvrdil pro web Peníze Roland Rissel z tiskového oddělení řetězce.

V Německu patří Woolworth k nejrychleji rostoucím řetězcům a na celém území už otevřel přes 700 prodejen. Kolik prodejen a kde přesně je plánuje otevírat, však zatím společnost nekonkretizovala. Zaměřovat se však hodlají na nákupní centra, retail parky a další frekventovaná místa. Obchody budou koncipovány jako velkoplošné, kde bude k dostání široká nabídka zboží.

Obchodní řetězce v Česku zavedly přísné časové omezení na nákupy. Překročení zákazníky vyjde draho

Konkurence stlačí ceny

Zákazníci tu najdou oblečení pro celou rodinu, domácí potřeby, věci na zahradu, dekorativní předměty, kosmetiku, papírenské zboží nebo elektroniku. V Česku oblíbeným řetězcům, jako je Kik a Pepco, tak přibude nová konkurence, a to je pro zákazníky dobrá zpráva. Zvýší se konkurenční tlak na ceny a lidé si budou moci vybírat z mnohem širší nabídky zboží.

tašky
Fotografie: Freepik

Vysoká inflace donutila i sousední Němce šetřit a obliba diskontních řetězců tam nyní zažívá boom. Woolworth tak plánuje další expanzi i v Německu, kde hodlá počet prodejen navýšit až na 1 500. Na SvětěKreativity jsme také psali o polském maloobchodním řetězci Biedronka, který se chystá expandovat na Slovensko. Čeští zákazníci tak nebudou muset za levnými nákupy až do Polska.

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*