V Česku otevírá nový diskontní řetězec, který je v zahraničí č. 1 díky rekordně nízkým cenám

Fotografie: Abraham / Creative Commons / Attribution-Share Alike 4.0

Jste-li milovníky diskontních řetězců se smíšeným zbožím za nízké ceny, nyní můžete jásat. Do Česka a na Slovensko míří Dealz. Najdete zde vše, na co si jen vzpomenete.

Řetězec diskontních prodejen Dealz, působící především v Polsku, Irsku a na ostrově Man, míří do Česka a Slovenska. Prodejna je provozovaná mateřskou společností Pepco Group, ale nabízí jiný sortiment, převážně produkty smíšeného zboží. V polských obchodech se již začaly objevovat popisky ve slovenštině a češtině, včetně nových cenovek.

Od potravin přes knihy až po dětské hračky

V diskontní síti Dealz nenajdete jen potraviny a nápoje, ale celou řadu produktů za velice sympatické ceny. Představte si místo, kde si můžete pořídit kosmetiku, hračky pro děti, domácí potřeby, ale i knihy, dekorace do domácnosti a spoustu dalších věcí, na které si vzpomenete, jak uvádí web TN.

V Dealz se objevují i světoznámé značky, ovšem za podstatně nižší ceny, než za jaké je můžete najít v běžných drogeriích nebo supermarketech. Diskontní řetězec tedy nabízí produkty za ceny, na něž jste zvyklí například u konceptů jako Pepco, KiK nebo Action, jak píše server Kupi. Není tedy divu, že čeští a slovenští spotřebitelé již netrpělivě očekávají otevření prvních prodejen.

Češi se bouří proti změně, kterou zavádí supermarkety. Vidinou jsou vyšší zisky na úkor pohodlí zákazníků

Načasování ani lokace zatím nejsou známé

Bohužel však ještě není přesně známo, kdy a kde se první prodejny Dealz otevřou. Nicméně některé indicie naznačují, že čekání nebude trvat příliš dlouho. V polských obchodech se již objevily české a slovenské popisky, ceny nejsou uvedeny jen v polských zlotých, ale už i v českých korunách a také v eurech. Podobné přípravy proběhly i u řetězce Action.

 

Zobrazit příspěvek na Instagramu

 

Příspěvek sdílený Dealz Polska (@dealz_polska)

Otevření Dealz na českém a slovenském trhu by mohlo přinést další tlak na snižování cen a také širší výběr levného zboží pro zákazníky, kteří vyhledávají tento typ prodejen. Nyní nezbývá nic jiného než čekat. Na druhé straně Pepcu se příliš nedaří v jedné z evropských zemí, kde se chystá zavřít přes 70 prodejen. Psali jsme o tom již na SvětěKreativity.

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*