Soutěžící v nejoblíbenější talentové soutěži proti sobě poštval celý národ touto písní

Fotografie: Wouter van Vliet, EuroVisionary / Creative Commons / Attribution-Share Alike 4.0

Polsko bude na juniorské Eurovizi reprezentovat jedenáctiletý chlapec. Po jeho výkonu však sociálními sítěmi otřásá ostrá kritika. Nelíbí se hlavně píseň.

V polovině listopadu se bude konat finále juniorské Eurovize, kde se sjedou talentované děti z celé Evropy. Každá země vyšle jednoho zástupce, který se bude ucházet o vítězství. V Polsku už mají o svém vítězi jasno, reprezentovat je bude Dominik Arim. Mnoho lidí však s jeho výběrem nesouhlasí. Na sociálních sítích se strhla lavina kritických komentářů.

Nejhorší je podle nich samotná píseň

Poláci si už vybrali svého reprezentanta do soutěže Junior Eurovision Song Contest. Vítězem pěvecké soutěže Szansa na sukces (Šance na úspěch), ve které se předvedly talentované polské děti, se stal jedenáctiletý Dominik Arim. Po jeho zvolení se však na sociálních sítích objevila řada nesouhlasných komentářů. Některým lidem se Dominikovo vystoupení nelíbilo a poukazovali na to, že v soutěži byly talentovanější děti.

Mnohem větší část kritiků však nemá problém se samotným interpretem, ale spíše s písní, kterou na juniorské Eurovizi bude zpívat. „Nejhorší píseň v historii juniorské Eurovize, a dokonce na celém světě. Autorka řekla, že píseň musí být top, ale napsala nejhorší baladu, která skončí poslední v historii,“ cituje jednoho z komentujících deník Goniec.

Jeptišku v talentové soutěži na první pohled odsoudil celý sál. Svým výkonem však všechny nadchla

Chtěli by něco moderního

Píseň „All Together“ složil Slawomir Sokolowski a text napsala Aldona Dabrowska. Mnozí poukazovali na to, že věk autorů písně je na ní velmi znát. Očekávali by něco mnohem modernějšího a více strhujícího. Jaká je to tragická píseň. Máme tolik talentovaných produkčních týmů a vydáváme něco takového. Chudák Dominik, který musí tuhle hroznou skladbu nějak obhájit,“ připojil se s kritikou další.

Polsku se přitom v juniorské Eurovizi velmi daří. V letech 2018 až 2019 skončili jejich interpreti na prvním místě. V roce 2021 pak získali krásné druhé místo. Velká část Poláků se však domnívá, že tentokrát to bude bída, a nepočítají s tím, že by se Dominik s touto písní mohl výrazně dobře umístit. Jak to nakonec dopadne, se dozvíme 16. listopadu, kdy proběhne finále juniorské Eurovize v hale Caja Mágica v Madridu. Na SvětěKreativity jsme psali také o seniorském párů tanečníků, které rozhodně nikdo nekritizuje, na parketu to zvládají neuvěřitelně rozjet.

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář