Hubnutí břicha a boků v sedmi krocích. Každá výzva se dá zvládnout

Víte, jak na hubnutí břicha? Pokud ne, je to nová unikátní výzva. Už za 7 dní může být tato partie o poznání štíhlejší. Zkuste a přesvědčte se sami, že daná metoda cvičení skutečně funguje. I když je břicho a také boky místem, které známe pod označením problémová partie, rozhodně to neznamená, že by se nedalo nějaké to kilo shodit. Když víte jak, je to skutečně hračka.

Klasický plank

Jeden z nejjednodušších, ale přitom nejúčinnějších cviků na hubnutí břicha. Plank je unikátní tím, že stačí držet tělo v určité poloze. Ta je podobné té, kde děláte kliky. Jenom s tím rozdílem, že jste opřeni o předloktí. Takto snažte své tělo držet v dané poloze minimálně minutu.

Předkopávání

Zajímavým cvikem je rozhodně předkopávání, které však není zase až tak jednoduché. Postavte se na šíři ramen a pomalu jděte do dřepu. Potom se snažte jednu nohu pomalu předkopnout a potom vrátit do výchozí polohy. Následně se zvedněte a ten stejný cvik následně opakujte také s druhou nohou.

Zvedání nohou

Zajímavý cvik, který se začíná v sedě. Cílem je zvednout nohy tak, abyste byli v rovnováze. Pokud jí docílíte, dejte ruce v bok a snažte se otáčet trup nejprve na pravou, potom na levou stranu. Pokud máte problém s rovnováhou, použijte své ruce k vyrovnávání, popřípadě k přidržování.

Zvedání nohou

Známý cvik na hubnutí břicha, kdy začínáte v poloze vleže na zemi. Nohy jsou natažené, kotníky jsou u sebe. A nyní nohy zvednete zhruba 10–20 centimetrů nad zem. A takto je držíte co nejdéle to půjde. Potom povolte a po odpočinku opakujte.

Jízda na kole

Opět jeden z velmi známých cviků. Je podobný jako předchozí, ale s tím rozdílem, že nohy budete mít pokrčené a budete takzvaně šlapat. Jde o imitaci jízdy na kole. Nohy se budou pohybovat ve vzduchu a vy ucítíte, jak vás bolí břišní svaly.

Leh na boku

Lehněte si na prav nebo levá bok, nadzvedněte trup a zapřete se o předloktí. Spodní noha by měla být natažená, horní pokrčená. Tu následně několikrát zvedněte do výšky. Následně se otočte a opakujte s druhou nohou.

Obrácené prkno

Začínáte ležením na zádech, následně lehce zvednete své tělo a zapřete se rukama. Opět není třeba dělat nic jiného, jenom držet. Opět další ze zajímavých jednoduchých cviků na hubnutí břicha, která pomůže.