Oblíbený český obchodní řetězec oznámil slevovou akci, kterou náš národ ještě nezažil

Fotografie: Depositphotos

Nalákat zákazníky k nákupu právě ve vašem obchodě je v poslední době velmi obtížné, Lidl proto přišel s něčím, čím své zákazníky, ale i konkurenci, zcela odzbrojil.

Ceny potravin mají stále stoupající tendenci, obchodním řetězcům se obtížně daří přilákat zákazníky právě k nim. Často se o to pokouší prostřednictvím slev a velkých akcí, Lidl ale přišel s něčím zcela nečekaným. Kromě toho, že se snaží zavést model, kdy se zákazník obslouží sám a není potřeba prodavaček, přišel i s velmi neobvyklou akcí.

Jedna vychytávka sklízí úspěch, druhá nikoliv

Podle webu MoneyMag se mu tah se samoobslužnými pokladnami může spíše vymstít. V ostatních řetězcích tyto pokladny slouží po odbavení menších nákupů, Lidl se pokusil jimi pokladní nahradit úplně. To se ale nesetkalo s pochopením u zákazníků, po které tato možnost není ani pohodlná, ani rychlejší.

Další novinkou, kterou tento řetězec přinese na trh, je loterie, kdy každou minutu vyhraje jeden zákazník celý nákup zdarma. Jedná se o zcela překvapující akci, která ohromila nejen zákazníky, ale rozhodně i konkurenci. Akce trvá téměř 2 týdny, její začátek byl v pondělí 4. března. To, co k ní je zapotřebí, je mobilní aplikace společnosti Lidl.

rozbalené máslo

V českých obchodech se prodávají falešná másla. Pouze díky těmto znakům se náhražkám vyhnete

Snaha o přilákání nových zákazníků se může vyplatit

Podle samotného Lidlu se jedná hlavně o odměnu pro stálé zákazníky, rozhodně se ale společnost snaží nalákat i zákazníky nové. Kdo by také odolal možnosti mít celý nákup zadarmo. Pravidlem soutěže je také to, že čím více nákupů zákazník v daném období učiní, tím větší šanci na výhru má. Nákup může být až do výše 5000 korun.

Fotografie: Depositphotos

Aplikace Lidl Plus, kterou musíte mít nainstalovanou v telefonu, nabízí také velké množství slevových kupónů, zároveň je ale šetrná k přírodě, protože díky ní dostanete účtenku za váš nákup v digitální podobě. Akce by tak mohla nové zákazníky přilákat, na nákup totiž musíme každý. Pokud je před vámi nákup velký, je dobré využít košíku. Čtenáře deníku SvětKreativity jsme nedávno informovali o tom, jak je možné uvolnit nákupní vozík bez vložení mince.

Veškerý volný čas trávila s prsty na klávesnici. Psaní článků se časem stalo jejím největším koníčkem. Neustále ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*