Proč se budíte v noci na toaletu a řešení tohoto nepříjemného problému. Existuje trik, díky kterému budete moci spát dále

Probouzení se na toaletu během noci je jedna z nejnepříjemnějších věcí, které se vám mohou stát. Existuje však řešení, které vám pomůže opět usnout.

Určitě jste se již také setkali se situací, kdy jste se v noci vzbudili a potřebovali jste nutně na toaletu. Jedná se o velmi nepříjemnou situaci, která vás nutí jít do koupelny, rozsvítit světlo a vyčkat, než se zcela vyprázdníte. Problém však nastává později, když chcete opět usnout, ale bohužel jste již zpola probuzení a za žádnou cenu vám to nejde. Naštěstí existuje jeden trik, díky kterému se budete moci vrátit do říše snů během pár minut.

Jednoduchý trik, díky kterému opět usnete

Mnozí z vás pravděpodobně musí občas v noci vstávat, aby si rychle odskočili vyprázdnit se na toaletu. Jedná se o velmi nepříjemnou situace, protože se v ten moment již probudíte a je pro vás velmi těžké usnout znovu. To vás však může následně unavit na naprosto celý den a druhý den ráno se cítit vyčerpaní. Naštěstí však odborníci prozradili jeden užitečný trik, díky kterému vás tato situace již nerozhodí.

Jakmile vstanete a rozhodnete se jít na toaletu, zkuste nerozsvěcovat světlo. To totiž neprospívá vaší sítnici a oklame váš mozek natolik, že si myslí, že je už den, což vám může velmi snadno ztížit návrat ke spánku. Pokud však rozsvítit musíte, zkuste mít jedno oko zavřené. To vám samo o sobě pomůže lépe se vypořádat s dopadajícím světlem a vy budete moci snáze usnout – váš mozek se zcela neprobudí, tudíž akorát vykonáte svou potřebu a budete se moci vrátit do říše snů.

Spánek je velmi důležitý

Spánek je pro vaše tělo velmi důležitý, a proto byste měli za každou cenu dbát na jeho kvalitu. Problému s probouzením se v noci na záchod se také můžete vyhnout, když se půjdete ještě před usnutím vyprázdnit na záchod. O to menší šance pak bude, že se vám bude v noci chtít stávat a budete potřebovat opět navštívit koupelnu. Je také důležité, abyste dodržovali pevný spací režim.

Fotografie: Freepik

Každý den se proto snažte naspat alespoň 8 hodin. Tato doba je nezbytná pro správnou regeneraci mozku a vašich svalů. V případě, že budete spát méně než 7 hodin, může se to výrazně odrazit na vašem zdraví, a to například zvýšeným rizikem vzniku srdečního infarktu, mozkové mrtvice nebo psychických onemocnění, jako je Alzheimerova choroba nebo demence.