Oblíbený řetězec drasticky zlevnil tuto každodenní potravinu. Češi se perou, kdo si udělá větší zásoby

Obchod
Fotografie: Pexels

Oblíbený obchodní řetězec Lidl extrémně zlevnil máslo, na jehož cenu si většina Čechů v poslední době stěžuje. Zákazníci berou obchody útokem.

Máslo v posledních letech velmi podražilo a lidé jsou už z toho natolik přešlí, že pro něj raději jezdí do zahraničí. Jen během minulého roku podle serveru Novinky stoupla jeho cena o skoro 50 %. Oblíbený obchod Lidl nicméně přišel s nevídanou akcí a začal od čtvrtka 17. 4. prodávat tuto oblíbenou potravinu s výraznou slevou. To donutilo řadu občanů vzít automobil a okamžitě vyrazit do nejbližší prodejny. Má to však jeden háček.

Extrémně levné máslo v Lidlu

Extrémně levné máslo v Lidlu vzbudilo mezi Čechy obrovskou pozornost. Tak nízká cena se u nás jen tak nevidí, spíše naopak, v posledních měsících cena tohoto produktu dosahovala rekordně vysokých částek. Nyní však oblíbený řetězec přišel s exkluzivní nabídkou, která trvá od 17. 04. do 20. 04. a za jednu kostku másla značky Pilos díky ní zaplatíte pouhých 38,90 Kč. Z obchodu si však každý zákazník může vzít pouze 5 balení, což leckde způsobilo tvorbu front.

Někteří se tam během dne několikrát otočí, aby si jich mohli odnést více. Redakce SvětaKreativity prozkoumala situaci u dvou pražských prodejen, zeptali jsme se i nakupujících, jestli akci zaznamenali. „Já tam byl už dvakrát, protože jsem jich chtěl deset. No, čekám, že už tam za chvíli žádné nebude,“ uvedl pan Milan S., který pro jistotu vyrazil do obchodu hned ráno.

Klíčovou každodenní potravinu čeká rapidní zdražování. Češi si začínají dělat velké zásoby

Máslo značky Pilos berou ve velkém také důchodci, kteří na tuto chvíli čekali dlouhé měsíce. „Měla jsem štěstí, teď na pečení na Velikonoce to je velká pomoc. A dvě kostky schovám v mrazáku, ať mám zásoby,“ uvedla dále paní Libuše K.

máslo
Fotografie: Freepik

Objevili se však i tací, kteří zlevněné máslo odsoudili. „Zrovna tuhle značku vůbec nemusím, nejlepší jsou klasická česká másla. Pokud nám chtějí prodávat máslo, tak by to alespoň mohlo stát za to. Slevy oželím a radši si připlatím za lepší,“ postěžovala si paní Kamila H. Za nás musíme uznat, že jako lákadlo pro zákazníky je taková cena skutečně dobrým tahem, parkoviště před oběma prodejnami byla totiž plná. Na webu SvětKreativity jsme také informovali o závadném výrobku v řetězci Decathlon.

Zdroj: Novinky, Lidl

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*