Kadeřnice prolomila mlčení: Tady je chyba, kterou dělá každý, když se jde ostříhat. Platí zbytečně více

Fotografie: Depositphotos

Mnoho lidí si nedopřává pravidelnou péči kadeřníka, čas od času k němu ale zajde. Kadeřnice upozornila na opakující se chyby jejích klientů.

Práce kadeřníka rozhodně není jednoduchá. Vzhledem k tomu, že v každém obchodu můžeme narazit na barvu na vlasy, mnoho lidí se uchyluje k tomuto rychlejšímu a levnějšímu řešení. Nejen změnu barvy, někteří v domácích podmínkách dokonce podstupují i zkrácení vlasů. Často se pak v zoufalství z nepovedeného výsledku obrací na profesionály a žádají je o pomoc.

Kadeřnice se podělila o své postřehy z praxe

Emily pracuje jako kadeřnice již několik let. Za tu dobu si stačila všimnout několika věcí, které se u jejích zákazníků často opakují a dokáží ji opravdu naštvat. V krátkém videu ukázala 4 hlavní hříchy, kterých se často její klienti dopouští. Jedná se sice o detaily, ale dokáží jí zkazit náladu hned, jakmile se klient objeví ve dveřích, Věří, že to takto má i spousta jejích dalších kolegyň a kolegů.

První věcí, která jí dokáže vytočit, je zákazník se špinavými vlasy. Často si lidé totiž myslí, že kadeřník nahradí i jejich základní péči o vlasy a proto k odborníkovi přijdou nejen s několik dny nemytými vlasy, ale například také s vlasy nerozčesanými. To ale do práce odborníka rozhodně nepatří, zapáchající a zacuchané vlasy plné nečistot Emily dokáží ihned zkazit den.

Po letech si na nedochvilnost zvykla, má to však své ale

Další chybou, která je jí krajně nepříjemná, je zírání do očí během mytí hlavy. Jedná se o chvíli, kdy zákazník leží na židli se zakloněnou hlavou a kadeřnice je nad ním skloněná. Mnoho lidí na ni v tuto chvíli upřeně zírá, přitom mnohem příjemnější pro obě strany by bylo, kdyby oči zavřeli. Často se také stává, že na objednaný termín klient dorazí pozdě. Jistě, každý se může někde zdržet, problém je ale jinde.

@emilyyyroses #3 reallyyyy gets me🙃 #fyp #hairstylist #hairtok #hairtransformation #icks #hairstyle #hairstyles #hairtutorials #hairtransition #haircareroutine #haircolorist #fypシ #viral #hairroutine #hairstylistsoftiktok #hairstylistlife #hairstylistproblems ♬ original sound – Emily Rose

To, co Emily naprosto nesnáší, je pozdě příchozí klient, který ve svých rukou drží kávu. Je to chvíle, kdy má nutkání klienta poslat domů. Je normální se někde zdržet, omluvit se a nedorazit včas, pokud to ale není fronta v kavárně. Emily upozorňuje na to, že v případě, kdy si nedokážete odpustit kávu, bylo by dobré vzít s sebou jednu i pro vaši kadeřnici.

Posledním bodem je časté otáčení lidí za zrcadlem. Jako většina kadeřníků má ve svém salónu otočné křeslo, přesto mají lidé tendenci se během stříhání neustále otáčet za zrcadlem. Díky tomu se ale kadeřnice nemůže plně soustředit na svoji práci a její střih může být ve výsledku křivý.

Zdroj: Daily Mail

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*