
První dojem je v obchodních vztazích často klíčový. Může rozhodnout o tom, zda se klient stane vaším partnerem či nikoliv.
V okamžiku, kdy s novým zákazníkem přicházíte do kontaktu, je ideální příležitost ukázat svou profesionalitu, zájem a péči. Pomoci tomu můžete právě drobným, promyšleným reklamním předmětem, který může sehrát nečekaně silnou roli.
Prvními drobnými dárky můžete ukázat svou pozornost a budovat si s klientem důvěru i pozitivní vztah. Darujte zákazníkovi něco užitečného, praktického, a budete tak mít větší šanci, že si značku nejen zapamatuje, ale spojí si ji i s příjemným zážitkem.
Proč dárky zrovna pro nové zákazníky?
Noví zákazníci jsou často otevření a vnímaví, takže i drobnost, která jim udělá radost, je může přesvědčit o tom, jak je vaše značka skvělá. I obyčejný malý dárek může rozhodnou o tom, zda si s vámi vybudují dlouhodobý vztah a budou vůči značce loajální.
Vsadit můžete nejen na jednotlivé předměty, ale například na uvítací balíček, který předáte třeba na první schůzce, při prvním nákupu atd. Drobné, kvalitní a vkusně zabalené dárky vytváří pozitivní emoci a pomáhají klientovi cítit se vítaně.
Jaké předměty do začátku vybrat?
Reklamní předměty pro nové klienty/zákazníky, by měly být promyšlené, praktické a decentní, abyste hned na první dobrou ukázali, že vám na nich záleží a neodbyli je jen obyčejnou plastovou propiskou. Dejte si záležet na zpracování produktů, aby se hned po prvním použití nerozpadly.
-
- Balíček s výběrovým čajem nebo kávou
- Designový termohrnek nebo láhev na vodu
- Powerbanka nebo USB flash disk
- Sada pro relax nebo sport
- Stylová sluchátka nebo mini reproduktor
- Kvalitní deštník s decentním logem
Nezapomeňte dárek vkusně zabalit, doplnit ho třeba osobním vzkazem či krátkým uvítáním. Při odesílání předmětů poštou je nezapomeňte dobře a kvalitně zabalit. I malá pozornost v pravý čas může zanechat silný a pozitivní dojem.
Sponzorovaný článek
Napište komentář