To, co se popelář s kolegy a firmou rozhodli udělat pro postarší paní, si rozhodně zaslouží obdiv. Jejich empatie ženě zachránila život.
Jake Bland je popelář v Kentucky, který svou profesi vykonává již velkou řadu let. Není proto divu, že okolí a lidi v něm žijící zná víc než dobře. Jakmile tedy začal registrovat, že jeden z obyvatelů (konkrétně 90 letá stařenka) už nějakou dobu nevyhodil ani papírek, předpokládal, že něco není v pořádku.
Situace s pandemií celou věc zkomplikovala
Stařenku znal a věděl, že u ní není obvyklé, aby z ničeho nic nevyhazovala odpadky. Jake dostal přirozeně strach, nicméně kvůli pandemii a doporučenému vyhýbání se lidem nechtěl paní ohrozit tím, že by na ni zaklepal. Zároveň nechtěl zatěžovat záchranné složky, takže ani nikomu nezavolal a čekal, jestli se něco změní. Dny ubíhaly a jakmile to byly již dva týdny, co nebyl od dámy vynesen žádný odpad, rozhodl se, že musí zakročit.
Kontaktoval tedy centrálu firmy, pro kterou pracoval a požádal je, aby stařence zavolali, jelikož na ni měli číslo. Chtěl, aby se ujistili, že je v pořádku a má se dobře. K úlevě všech telefon zvedla, zaměstnanci jí vysvětlili důvod hovoru a řekli jí o obavách, které Jake měl. Následně se zeptali, proč tak dlouho nevyhazovala žádný odpad. K překvapení všech uvedla, že neměla, co by vyhazovala. Ženu pandemie tak moc vyděsila, že přestala chodit do obchodu a raději skoro nic nejedla.
Zaměstnanci se rozhodli ženě pomoci
Zástupce společnosti, Denise Arthura, tato skutečnost velice znepokojila. Byl smutný z toho, že paní skoro hladověla a zařídil tedy, aby pro ni zaměstnanci firmy začali potraviny nakupovat. Ti pro ni nechali před domem tašky s nákupem a napsali k nim vzkaz, že Hometown Hauling Company tam bude vždy, aby jí pomohla. Paní za to byla velmi vděčná a nepopsatelně jí potěšili. Tito lidé jí totiž zlepšili den a dodali víru v lidstvo. A to vše díky Jakeovi, který ukázal, že se stará i o lidi, kterým vyhazuje odpad.
Příběh se rozšířil rychlostí blesku a dobré skutky Jakea a Arthura si získaly obdiv všech lidí. Ti dva se k tomu vyjádřili tak, že prostě rádi pomáhají a přáli by si, aby se každá společnost starala o své klienty stejně tak, jako o ni o ty své. Přestože tedy pandemie všechny lidi od sebe oddálila, neznamená to, že byste se měli přestat starat jeden o druhého.
Zdroj: UberAlles