Snadné a přitom kompletní čištění tlustého střeva: 3týdenní plán receptů na léčivé snídaně zcela zdarma. Odstraní toxiny a kila navíc

I tlusté střevo potřebuje jednou za čas dovolenou, a to nejlépe hned třítýdenní. Nemusíte kvůli tomu ovšem žádat o volno v práci, jen poupravte vaši snídani.

Pokud se nijak zvlášť nespecializujete na zdravou stravu, tak s dost velkou pravděpodobností přijímáte do těla potraviny s vysokým obsahem cukru, tuku a masných hormonů. To po čase začne ovlivňovat zdraví tlustého střeva, které časem nemusí být spokojené. Pak už jste jen krok od toho, abyste dostali nemoci, jako je gastritida, dvanáctníkové či žaludeční vředy nebo kolitida. Jak tomu všemu zabránit? Ze začátku celkem snadno, pokud k problémům ještě nedošlo, tak vám jen postačí si vyčistit tlusté střevo.

Ingredience, které budete na přípravu potřebovat:

První týden:

  • Lněné semínko – 1 lžička
  • Bílý jogurt – 100 g

Druhý týden:

  • Lněné semínko – 2 lžičky
  • Bílý jogurt – 100 g

Třetí týden:

  • Lněné semínko – 3 lžičky
  • Bílý jogurt – 150 g

Jak jste již dozajisté pochopili, snídaně pro očištění tlustého střeva není zrovna dvakrát těžká na přípravu. Jednoduše si odměříte dostatečné množství lněných semínek a jogurtu, ty potom jen smícháte a sníte. Bílý jogurt je v tomto případě méně důležitý, než lněná semínka. Ta totiž obsahují nenasycené mastné kyseliny, Omega 3, kyselinu olejovou, vlákninu, hořčík, vitamín B, draslík a sacharidy. Pokud moc nevíte, k čemu vám tyto živiny jsou, tak ve zkratce mají schopnost vyčistit hleny a fekální usazeniny.

Fotografie: Freepik

Ty se mohou ve vašem tlustém střevě naházet a rozhodně vám neprospívají. Zároveň také obnovuje přirozenou střevní flóru a díky vláknině budete mít více regulovaný střevní průchod. Vláknina zároveň nezvyšuje hladinu cukru v krvi. Tuto třítýdenní snídani byste ovšem měli kombinovat i se správným životním stylem. Základem je pro tuto dobu přejít na stravu, která bude obsahovat dostatečné množství zeleniny a ovoce.

Je totiž velice důležité, aby mělo tělo dostatečný přísun živin a minerálů. Možná to bude těžké, ale měli byste se začít vyhýbat zpracovanému masu, omáčkám, rychlému občerstvení, alkoholu a sladkostem. Důležitým faktorem je samozřejmě také dostatečný příjem tekutin, nejlépe čisté vody a zeleného čaje. Těmito kroky se vám zlepší trávení a jako bonus si i zrychlíte metabolismus, což se hodí při hubnutí.

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]