Ke kávě si objednal zákusek, aniž by tušil, že ho čeká noční můra. Při placení se mu málem podlomila kolena

Fotografie: Pohled 111 / Creative Commons / Attribution-Share Alike 4.0

Muž byl pohoršen zážitkem z místní kavárny natolik, že se musel podělit s ostatními uživateli internetu na sociálních sítích. Na účtence ho zarazila jedna položka.

Zákazník, který navštívil kavárnu v Melbourne, byl natolik šokován konečným účtem, že jej musel sdílet na sociálních sítích a podělit se s ostatními uživateli internetu o svůj zážitek. Účtenka totiž obsahovala nesmyslný příplatek, který muže rozohnil, a chtěl znát názor i dalších lidí. To, co si kavárna dovolila, považoval podle webu Pokukaj za nehoráznost.

Muffin s příplatkem

Bylo studené ráno v Melbourne a muž se jej rozhodl zpříjemnit posezením v kavárně u horké kávy. Když ji dopil a servírka se ho zeptala, zdali by si dal ještě jednu, odpověděl, že ano. K tomu by si však rád dal jeden z muffinů, jež byly v nabídce, vypadaly totiž více než dobře. Se ženou si vyměnili milé úsměvy, jež v sobě nesly dávku provinilosti, že muffin s bílou čokoládou by jistě stál za hřích.

„Pak se mě zeptala, jestli ho chci ohřát. Studené ráno v Melbourne, jistě, proč ne?“ Když však došlo na placení, muž obdržel celkový účet, na nějž zůstal nevěřícně zírat. Samotná káva stála 4,50 dolarů, v přepočtu asi 100 korun, za muffin ale kavárna chtěla 8 dolarů, 180 korun. To by nebylo až tak zvláštní, ale muž si na účtence všiml příplatku 1 dolaru, 22 korun, za ohřev muffinu, jak dále uvádí server Pokukaj.

Po večeři obdrželi účet, kvůli kterému málem spadli ze židlí. Na internetu vyvolal silné emoce

Nebyl informován předem

Zákazník by pochopil, že náklady na provoz restauračních zařízení neustále rostou a je potřeba zvyšovat ceny, ale o ničem takovém nebyl informován předen. „Prostě vám to přidají na účet, aniž by vám vůbec něco řekli,“ rozohnil se na sociálních sítích, kde se příspěvek okamžitě stal virálním, jak píše web News. Předtím, než jej muž smazal, získal více než 870 komentářů a přes 1 000 reakcí. Mnozí byli stejně šokováni jako samotný muž. Někteří jej dokonce posílali na australskou komisi pro hospodářskou soutěž a spotřebitele.

Tvrdili, že takové chování podniku by mělo být oznámeno. Mluvčí kavárny nakonec uvedl, že příplatek za ohřev muffinu, jenž byl na účtence uveden jako standard, byl chybou. Zveřejnění na sociálních sítích kavárně přineslo mnoho problémů, dokonce na adresu majitele padaly i výhružky smrti. Zákazník jej proto nakonec smazal.

Kavárna reagovala jiným příspěvkem na Facebooku s informací, že jeden den bude rozdávat muffiny zdarma. I tato rodina byla v šoku, když měla zaplatit v restauraci. Tentokrát však došlo na milé překvapení, o němž jsme psali na SvětěKreativity.

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*