Po večeři obdrželi účet, kvůli kterému málem spadli ze židlí. Na internetu vyvolal silné emoce

Fotografie: Bazi / Creative Commons / Attribution-Share Alike 4.0

Nic podobného se jim ještě nestalo, stejně jako mnoha jiným zákazníkům. Mladá dvojice nevěřícně zírala na účtenku, na které byly zaúčtovány nečekané položky.

Možná se také před návštěvou restaurace díváte nejdříve na doporučení. V dnešní době je poměrně běžné, že zákazníci hodnotí navštívenou restauraci. Jiný návštěvník si tak může dle recenzí vybrat už předem tu nejlepší v okolí. I když ne vždycky jsou zákazníci 100% spokojeni, většina restaurací se snaží udělat na zákazníka co nejlepší dojem právě proto, aby dostali dobrou recenzi. Tato restaurace však zvolila hodně nápaditou a originální strategii.

Účtenka je opravdu překvapila

Jak uvedl deník Newly, pár si zašel na večeři do jedné restaurace ve španělské Malaze. V Tapas Café 14 si objednali pití a několik menších pokrmů. Dobře se bavili, jídlo jim chutnalo a obsluha byla milá. Když jim však servírka přinesla účtenku, nevěřili svým očím. Něco takového ještě opravdu neviděli. Místo skrytých poplatků, které by cenu účtenky zvýšily, se naopak dočkali slevy.

A ne jen jedné. Pravda, jednalo se pouze o centové položky (tedy v řádech haléřů), ale jejich odůvodnění bylo opravdu milé. Slevu dostali za úsměv, trpělivost, štědrost, laskavost a za doporučení. V tomto případě mladý pár rozhodně neváhal. Taková účtenka se hned tak nevidí. Ihned ji nafotili a poslali ji na sociální sítě se skvělou recenzí na tuto restauraci.

Zákazník nechal v restauraci spropitné ve výši 250 000 Kč. Uctil tak památku zesnulého přítele

Restaurace si může připsat další kladnou recenzi

Podle webu Dagens se účtenka objevila i na Trip Advisoru, což je největší cestovatelská stránka na světě. Najdete tu tipy na výlety, hotely, ale právě také hodnocení a tipy na restaurace. Od spokojené dvojice dostala restaurace 5 hvězdiček, jasné doporučení pro ostatní a vzkaz „Určitě se vrátíme“. Tento netradiční nápad tak restauraci jistě pomůže k větší návštěvnosti.

občerstvení
Fotografie: Freepik

Recenze návštěvníků však mají i svá úskalí. Někteří zákazníci mohou být nespokojeni jednoduše všude. Pokud tedy restaurace nemá špatných recenzí příliš mnoho, jistě byste ji neměli hned zcela zavrhnout. Některým restauracím je však lépe se opravdu vyhnout. Už jsme například na SvětěKreativity psali o restauraci, která byla kvůli znepokojivému videu uzavřena na dobu neurčitou.

Veškerý volný čas trávila s prsty na klávesnici. Psaní článků se časem stalo jejím největším koníčkem. Neustále ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*