Zákazník nechal v restauraci spropitné ve výši 250 000 Kč. Uctil tak památku zesnulého přítele

Fotografie: Sharon Hahn Darlin / Creative Commons / Attribution 2.0

Servírka nevěřila vlastním očím, když jeden ze zákazníků napsal na účtenku spropitné, které v životě neviděla. Skutečně nešlo o omyl. Zákazník to ale udělal ze smutných důvodů.

Občas se stane, že se obsluha restaurace setká s opravdu štědrým spropitným od zákazníka. Případ, o kterém informoval deník Newly, je však opravdu unikátní. Zákazník totiž v restauraci nechal servírce spropitné téměř čtvrt milionu korun. Není se co divit, že se této neobvyklé události chopila média. Muž, který se představil pouze jako Mark, vysvětlil, proč nechal v restauraci tak obrovskou sumu.

Myslela si, že se zákazník přepsal

Obsluha v restauraci Mason Jar Cafe v Benton Harbor v americkém Michiganu zažila opravdu nečekané překvapení. Zákazník tu utratil pouhých 600 Kč, na účtenku však napsal spropitné, které činí v přepočtu téměř 250 000 Kč. Místo obvyklých 10 %, které místní obsluha od zákazníků tak nějak očekává, činilo Markovo spropitné 30 835 % z jeho účtenky.

Překvapená servírka nevěřila vlastním očím a myslela si, že se muž přepsal a jedná se o omyl. Když ho přišla požádat o vysvětlení, ujistil ji, že částka, kterou napsal, je správně a skutečně ji chce obsluze nechat. Přál by si, aby bylo spropitné spravedlivě rozděleno mezi všechny zaměstnance. Také jí prozradil, proč takové gesto udělal.

Kvůli tomuto videu byla restaurace uzavřena na dobu neurčitou. Takhle se chovala zaměstnankyně

Spropitné si rozdělili všichni zaměstnanci

„Bylo to na památku jeho přítele, který nedávno zemřel, a on byl u nás ve městě na jeho pohřbu,“ řekla podle deníku TheHill servírka Paige Mulick, která ten den rovněž obsluhovala. „Byl to opravdový akt laskavosti, který ovlivnil tolik lidí,“ dodala. Královské spropitné bylo rozděleno celkem mezi 9 zaměstnanců. Každý si tak přilepšil přibližně o 25 000 Kč. Zrovna Paige Mulickové, která nedávno promovala na Western Michigan University, se peníze více než hodily. Použije je na splacení svých studentských půjček.

Fotografie: Depositphotos

Tento příběh vypadá skutečně jako z pohádky. Nakonec měl však nešťastné pokračování. Místo toho, aby byli všichni spokojení, se po rozdělení peněz rozhostila mezi personálem nevraživost. Na SvětěKreativity si můžete přečíst, jak to celé dopadlo. Poté, co se servírka podělila se všemi kolegy, dostala vyhazov. To, co se zdálo jako jeden z nejlepších dní jejího života, se nakonec proměnilo v noční můru.

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*