Za poslední peníze splnili dětem sen a postavili na zahradě horskou dráhu. Změnilo jim to život

Fotografie: MOs810 / Creative Commons / Attribution-Share Alike 4.0

Zájemci o dům na prodej byli překvapeni, když přišli na domluvenou prohlídku. Realitní makléř je posadil do vozíku a pak se nestačili divit.

Ve videu níže se můžete podívat na ojedinělý marketingový počin jedné realitní firmy, který vás zaručeně pobaví. V podnikatelském prostředí, kde vládne silná konkurence, je totiž třeba neustále přicházet s lepšími a originálnějšími nápady, jak zákazníky zaujmout. Této holandské realitce se to povedlo více než na jedničku.

Nastupte do vozíku, dámy a pánové

Klienti holandské realitní kanceláře si užili opravdu velkou zábavu. Dům v nizozemském městě Ermelo, který kancelář nabízela k prodeji, se totiž dočkal úžasného vylepšení. „Nasedněte do vozíku a jedem!“ Toto se jim opravdu povedlo. Celým domem totiž vede horská dráha, a zájemci si tak mohou nabízenou nemovitost prohlédnout z trochu jiné perspektivy.

Lidé ve vozíčcích nejdříve sjedou do suterénu domu a poté jsou vtaženi do přízemí. Tady se ve vozíku projedou po kuchyni, obývacím pokoji i ložnici. Následuje výjezd na zastřešenou terasu a poté prohlídka zahrady. Ve videu níže se můžete podívat, jak se takový nápad klientům líbil. Do vozíků nasedali trochu rozpačitě, ale jízdu si evidentně užili.

Tento marketingový tah se jim opravdu vydařil. Jejich počin totiž zhlédly miliony lidí, a firmě se tak podařilo zapsat se do širokého povědomí. Majitel domu byl také spokojený, protože zájemci se pochopitelně jen hrnuli. Ve světě marketingu musíte být kreativní a velmi nápadití, aby se vám podařilo zákazníka zaujmout.

2 mladíci z okna zahlédli zvláštní detail. Hrdinové zachránili batole od sousedů rychlým jednáním

Tuto dráhu by si chtěli vyzkoušet všichni

Co říkáte na tento originální nápad? Také vás na chvíli vrátil do dětství? Všichni komentující byli z horské dráhy postavené přes celý dům nadšení. Jameson Creek vtipně poznamenal: „Chtěl bych se zeptat, ta horská dráha je v ceně?“ Horská dráha není v ceně, a jak odhalil další komentující, spot byl natočen po částech a horská dráha procházející celým domem je jen iluze. Ale nevadí, i tak se pobavíte. A pokud vás zajímají další originální nápady, podívejte se na nejlepší reklamy loňského roku v článku na FocusAge.

V posledních letech si získal popularitu i „živý marketing“, kdy se reklamy účastní nic netušící lidé. Akce se zpravidla odehrává na náměstí nebo v nádražních halách. Čekající lidé pak s údivem pozorují, jak se prostorem začíná rozléhat hudba a obyčejní kolemjdoucí se proměňují v hudebníky nebo sboristy. O jednom takovém počinu, který se odehrál v Antverpách, jsme už na SvětKreativity také psali.

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*