Jak expresně rychle shodit přebytečná kila bez hladovění! Těchto 7 tipů zaručí okamžitý výsledek

Abyste zhubli, nemusíte nestále počítat kalorie a ubírat si ze svého jídelníčku. Tyto osvědčené tipy vám pomohou shodit kila snadno a rychle.

Mnoho lidí si myslí, že hubnutí je složitý proces, během kterého se člověk musí každý den trápit v posilovně a jíst pouze suchou rýži s masem. Pravda je ovšem naprosto jinde – přebytečná kila vám pomohou snadno odbourat i malé životní změny, které vám spíše udělají radost, než aby vás zničily. Níže se proto můžete seznámit s těmi nejosvědčenějšími z nich.

1) Snídejte jako šampioni

Většina lidí při hubnutí nedbá na dostatečně kvalitní a výživnou snídani. To je ovšem naprosto špatně, protože vaše tělo si žádá bílkoviny a zdravé tuky ihned po probuzení, aby mohlo účinně spalovat nadbytek kalorií. Nejlepší volbou pro úspěšný start dne a snadnější hubnutí jsou především míchaná vajíčka s kvalitní šunkou a zeleninou. Tato snídaně vás dostatečně zasytí a skvěle vám pomůže nastartovat metabolismus.

2) Jezte častěji

Během diety byste rozhodně neměli snižovat počet jídel během dne. Váš jídelníček by měl být složen ze třech menších svačin a třech větších zdravých jídel. Skvělými potravinami pro odpolední zahnání hladu jsou zejména ořechy, které vás dostatečně zasytí, podpoří zdraví vašeho srdce a budování svalů.

Fotografie: Pexels

3) Vyhněte se škrobům

Mnoho odborníků se přiklání k tvrzení, že škrobové potraviny, jako jsou těstoviny, bílé pečivo a brambory, mohou vést k přibývání kil. Pokud tedy hubnete, rozhodně je vyřaďte ze svého jídelníčku a nahraďte je raději rýží nebo batáty (sladkými brambory). Pokud se nechcete vzdát těstovin, jezte jich pouze malé množství.

4) Pravidelný sport

Pokud chcete zhubnout, samozřejmě byte neměli zapomínat na pravidelný sport. S budováním svalů a nastartováním metabolismu vám pomůže nejlépe zvedání závaží v posilovně, ovšem u tohoto typu cvičení byste zůstávat neměli. S hubnutím totiž skvěle pomáhá také běh, plavání či jízda na kole, což jsou sporty, které navíc podporují kardiovaskulární systém a pomohou vám zbavit se přílišného stresu.

5) Jídelníček na míru

Ještě než si připravíte svůj jídelníček na míru, měli byste se zamyslet, zda potraviny, které jste do něj zařadili, jsou pro vás vhodné. Pokud vám totiž nechutnají, pravděpodobně to brzy vzdáte a vaše výsledky přijdou nazmar. Snažte se proto vymyslet co nejchutnější kombinace, které vás budou bavit. Při konzumaci jídla byste také nikdy neměli spěchat, abyste příliš nezatěžovali trávicí systém.

Fotografie: Pexels

6) Udělejte si občas radost

Pokud budete své chutě na sladké či jiné, vámi oblíbené potraviny potlačovat příliš dlouho, budete čím dál více nepříjemnější a pravděpodobně se brzy vrátíte ke špatnému stravování. Dopřejte si proto během diety občas malou pochoutku, kterou si uděláte radost a udržíte tak své chutě na uzdě. Tento trik vám navíc skvěle pomůže nově nastartovat metabolismus.

7) Jezte méně sacharidů

Abyste rychleji zhubli, pokuste se ze svého jídelníčku ubrat množství sacharidů a nahradit je bílkovinami či zdravými tuky. Vaše tělo bude v důsledku mnohem rychleji spalovat přebytečné kalorie a již brzy uvidíte skvělé výsledky.