Vyhněte se ráno tomuto zvyku a bez cvičení i diety zhubnete až 12 kg. Je hlavním důvodem proč bezdůvodně přibíráte

Přidejte do své každodenní rutiny tyto návyky, které vám pomohou snadněji shodit přebytečná kila. Účinky pocítíte již po několika dnech jejich provádění.

Shazování kil může být velmi náročný proces, který vyžaduje hodně úsilí a odříkání. Pokud však i vy toužíte získat svou vysněnou postavu co nejdříve a začali jste již cvičit, můžete svou každodenní rutinu obohatit o tyto jedinečné návyky. Díky nim budete schopni mnohem lépe spalovat přebytečné tuky. Dbejte však na to, abyste je prováděli každý den, protože jen tak získáte ty nejlepší výsledky.

1) Začněte vstávat brzy a važte se pouze ráno

Pokud chcete zhubnout, musíte si zvolit pevný čas, kdy budete každý den vstávat, a to nejlépe stejně ve všední i víkendové dny. Lidské tělo má rádo rutinu, a právě brzké probouzení patří mezi užitečné návyky, které vás donutí spalovat kalorie již zpočátku dne. V případě, že se také často vážíte, měli byste to rozhodně provádět po ránu. Během této doby totiž budete vážit nejméně (nebudete najezení ani plní vody), což může posílit vaší motivaci pokračovat.

2) Dobře se protáhněte

Začněte každý den tím, že se pořádně protáhnete. Nemusíte to trvat dlouho, ale například pár minut střídejte různé polohy, díky kterým budou vaše svaly v tenzi – rozhodně to však nepřehánějte, abyste si nic neudělali. Po pár dnech provádění tohoto návyku se budete cítit mnohem lépe, a to jak fyzicky, tak i psychicky.

Fotografie: Freepik

3) Správné světlo

Jakmile vstanete, měli byste co nejdříve roztáhnout závěsy nebo žaluzie a pustit dovnitř sluneční světlo. Jedná se o skvělý způsob, jak doplnit vitamín D a přirozeně uvolnit svou mysl, což vám pomůže lépe se psychicky připravit na denní úkoly. Kromě toho vás sluneční paprsky (popřípadě světlo co máte v domácnosti) pomohou probudit mnohem rychleji, než kdyby byla v místnosti tma.

4) Nedívejte se ihned na telefon

Pokračujte ve čtení článku na další stránce