Češi nemohou uvěřit rekordně nízkým cenám na prodejnách řetězce, který u nás otevřel už 61 poboček

Fotografie: Realeklas / Creative Commons / Attribution-Share Alike 4.0

Řetězcům s nepotravinovým zbožím se v Česku daří. Action vstoupil na náš trh v roce 2020. Za necelé tři roky zde otevřel už 60 prodejen.

Konkurence řetězců Kik a Pepco se i nadále rozšiřuje. Prozatím méně známý řetězec Action však velmi rychle expanduje a v Česku otevřel už 61 prodejen. Poslední dvě z nich pak ve Zlíně a Brně Modřicích, uvádí Kupi. Celkem tak u nás zaměstnává řetězec Action více než 1 200 lidí a zákazníkům nabízí více než 6 000 položek, které jsou neustále obměňovány.

Action je prozatím trojkou na trhu

Diskontní řetězce s levnou módou a spotřebním zbožím se staly mezi českými zákazníky velmi oblíbenými. Lídrem trhu je podle iDnes polský řetězec Pepco, který u nás provozuje 292 prodejen a za účetní rok 2022 vykázal tržby ve výši 7,3 miliardy korun. Následován je pak řetězcem Kik. Prozatím třetím na trhu je právě expandující řetězec Action.

Všechny tyto řetězce nabízí podobný sortiment. V obchodech Action najdou zákazníci zboží ve 14 kategoriích: dekorace, DIY, hračky a zábava, papírnictví a hobby, multimédia, domácnost, zahrada a outdoor, praní a čištění, jídlo a pití, osobní péče, domácí mazlíčci, sport, oblečení a textilie. Široká škála produktů nabízí více než 6 000 položek.

Cena toaletního papíru strmě stoupá. Kvůli nové regulaci EU se situace může ještě zhoršit

Nízké ceny a důraz na kvalitu

Zákazníky řetězec láká především na nízké ceny, kdy více než 1 500 položek stojí méně než 25 Kč. Průměrná cena všech položek pak nepřesahuje 50 Kč. Sortiment je také pravidelně obměňován, řetězec tak sází na moment překvapení. Klíčovou součástí konceptu je, aby i zákazníci, kteří navštěvují jejich prodejny často, našli vždy dostatek nového zboží. Každý týden proto prodejny představují minimálně 150 nových položek.

Nizozemský řetězec provozuje v rámci Evropy přes 2 500 prodejen, které zaměstnávají více než 60 000 lidí. U nás pak našlo práci v rámci tohoto řetězce přes 1 200 zaměstnanců. Otevírání nových prodejen plánuje řetězec i nadále. Zatím poslední prodejny byly otevřeny na třídě 3. května ve Zlíně a v brněnském obchodním centru Olympia. Otevírací doba prodejen je zpravidla 9:00–21:00.

Poslední roky nahrávají těmto typům obchodů. Nejen čeští zákazníci na nízké ceny opravdu slyší, obzvláště v době klesající životní úrovně. Action zároveň deklaruje, že kromě nízké ceny je jejich zájmem dbát i na kvalitu nabízených výrobků. Na Světě Kreativity se můžete také dočíst, jak se řetězec Lidl chlubí rychlými pokladníky. Zákazníci je za to však příliš nechválí.

Veškerý volný čas trávila s prsty na klávesnici. Psaní článků se časem stalo jejím největším koníčkem. Neustále ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*