Kamarádka mi poradila „tukožroutskou“ polévku, díky které jsem se zbavila svých špeků za sedm dní

Fotografie: Freepik

Tato polévka pomáhá detoxikovat organismus a zbavit se všech látek a odpadních látek, které se v těle nahromadily a které mohou ovlivnit vaši váhu a zdraví.

Pokud chcete zhubnout přirozeným a zdravým způsobem, je recept na zeleninovou polévku, který jsme pro vás vyzkoušeli, určen právě vám. Vařená čerstvá zelenina a polévky obecně jsou dobře známy pro svou bohatost na živiny a také pro svůj účinek na spalování tuků. Vyzkoušejte následující recept, který vám pomůže shodit přebytečná kila a docílit vaší vytoužené váhy. Jde to snadno a dokonce i chutně. Polévka je velmi dobrá a můžete si ji upravit dle libosti například přidáním další oblíbené zeleniny.

Recept na tukožroutskou polévku

Od dětství slýcháme o prospěšnosti polévek, v poslední době se však objevil nový trend. Tyto polévky podporují hubnutí tím, že snižují objem a množství tuku v těle, odstraňují toxiny a bojují proti zadržování vody. Objevte polévku, která vám pomůže zeštíhlit postavu a těšit se dobrému zdraví. Abyste zhubli, musíte ji konzumovat 7 dní. Pro její přípravu budete potřebovat následující suroviny:

  • polovinu hlávky zelí
  • 2 zelené papriky
  • 3 stonky řapíkatého celeru
  • 6 oloupaných rajčat
  • 6 velkých cibulí
  • 1,5 l vody
  • sůl a pepř
Fotografie: Pexels

Návod na přípravu

Nejprve si všechny připravené suroviny dobře omyjte, oloupejte a poté je nakrájejte na malé kostičky. Pak je vložte do velkého hrnce naplněného vodou, přidejte sůl a pepř a směs přiveďte k varu. Jakmile je zelenina uvařená, stáhněte hrnec z ohně a polévka je připravena k podávání. Můžete přidat trochu oregana nebo kurkumy a olivového oleje. Doporučujeme nejprve povařit tvrdší zeleninu, poté přidat rajčata a papriky.

Fotografie: Freepik

Polévku konzumujte po dobu jednoho týdne, kdykoliv se budete cítit hladoví a poté pokračujte v běžné stravě. Dbejte však na to, aby potraviny, které budete následně konzumovat byly zdravé. Jinak by celá vaše snaha přišla vniveč. Výsledky jsou patrné již za velmi krátkou dobu. Důležité! pro správnou vyváženou stravu by se tento polévkový dietní plán měl provádět maximálně jednou nebo dvakrát ročně a neměl by přesáhnout dobu 7 dní.

Proč vám polévka pomůže

Zelí v této polévce má nízký obsah kalorií a je velmi bohaté na draslík, síru a vápník a pomáhá proti zácpě. Papriky jsou také nízkokalorické a bohaté na antioxidanty a vlákninu, která vám dodá pocit sytosti.

Kromě toho je celer a zejména jeho stonky bohatý na draslík, sodík, vápník, síru, chlór a měď. Má také močopudný účinek, který pomáhá bojovat proti nadbytku kyseliny močové v těle. Celer také pomáhá trávení, odstraňuje toxiny a zlepšuje funkci ledvin.

Fotografie: Freepik

Rajčata jsou známá svými antioxidačními a močopudnými vlastnostmi, které pomáhají odstraňovat všechny škodlivé látky z těla a revitalizovat organismus. Kromě toho cibule působí jako čisticí prostředek a pomáhá zdravě detoxikovat organismus. Jsou bohaté na vodu, fosfor, draslík a síru a jsou velmi doporučované a vhodné pro lidi, kteří trpí zadržováním vody.