
V polovině června vstoupí na tuzemský trh nové obchodní jméno. Řetězec Woolworth otevře svou vůbec první prodejnu v Třebíči.
Zatímco většina zahraničních firem míří rovnou do hlavního města, Woolworth jde jinou cestou. První vlna obchodů totiž zamíří do regionů – Třebíč, Jihlava, Žatec, Liberec nebo třeba Opava. A to je jen začátek. Do konce roku je v plánu otevřít 10 až 15 prodejen.
Cenová smršť začíná v malých městech
Woolworth se na první pohled tváří nenápadně. Ale nenechte se zmást. Tento diskontní řetězec má v rukávu široký sortiment, který hodlá svým zákazníkům nabídnout. Podle webu CNNPrimaNews zde najdeme nejen domácí potřeby, ale i elektroniku, drogerii nebo oblečení. A co víc? Vše levně.
V českých městech už běžně narazíme na Pepco, KiK nebo Action. Obchody, které si během několika let vybudovaly silnou pozici a oblibu. Právě jejich koncept je to, co Woolworth míří zasáhnout. Je jasné, že českou populaci velmi trápí inflace. Proto lidé hledají všechny možné způsoby, jak ušetřit. A podle Třebíčského deníku bude právě v tomto městě první prodejna v ČR, konkrétně v obchodním centru Stop-shop.
Oblíbený supermarket chystá revoluční novinku. Přímo v prodejně se bude čepovat pivo
Bitva o zákazníky právě začíná
Woolworth nabízí svým zákazníkům jednoduchý model: všechno pod jednou střechou, za rozumnou cenu. V době, kdy každý desetník hraje roli, může být právě tahle strategie klíčem k úspěchu. Zda Woolworth opravdu uspěje, ukáže čas. Ale už teď je jisté, že konkurenci rozhodně nenechá klidnou.
Ten, kdo na tomhle může nejvíce vydělat, jsou zákazníci. S každou novou značkou roste tlak na kvalitu, cenu i služby. A v tomto souboji nebude místo pro přešlapy. Na SvětěKreativity jsme již také psali o novince, kterou zavádí jeden známý obchodní řetězec. Konkrétně jde o vratný poplatek za vstup.
Zdroj: CNNPrimaNews, Třebíčský deník
Napište komentář