Našla švába v kuřecích stripsech. Chtěla vrátit peníze, dostala jen výsměch

šváb zespodu
Fotografie: Pixabay

Zcela jistě znáte ten pocit, když máte opravdu hlad a jdete se naobědvat do své oblíbené restaurace, která vás rázem zklame. Jeden manželský pár to poznal na vlastní kůži.

30letá Haile Kirklandová řekla, že šla do restaurace na výroční oběd se svým manželem a objednala si dvě „Hladová jídla“. Dle jídelního lístku restaurace obsahovala sedm kuřecích stripsů, dva plátky toastu, přílohu a dva dipy. Manžel položil kus svého kuřete, které začal jíst, a ukázal ho své ženě, aby se podívala, jak je na něm hezky připečený šváb.

Nezvaný host v žádaném pokrmu

Kirklandová řekla Insideru, že už polovinu jídla snědli. „Přinesla jsem to k přednímu pultu a požádala jsem o manažera, protože jsem nechtěla zbytečně dělat scénu“, řekla Kirklandová a dodala, že to s ním chtěla v tichosti vyřešit. Zároveň byla zdejší manažerka údajně extrémně hrubá a neprofesionální. Odpověděla Kirklandové: „Eh, to se stává“, což ji velice rozzlobilo.

Sociální sítě donutily majitele restaurace reagovat

Kirklandová se tedy rozhodla, že to nenechá jen tak, konfrontovala manažerku a žádala vrácení peněz, za což ovšem dostala jen výsměch. Od společnosti se jí také žádné odpovědi nedostalo, a tak se rozhodla zveřejnit obrázky na Facebooku. O několik dnů později obdržela od majitele restaurace Craiga Hacklandera e-mail. V něm se velice omlouval a podotknul, že spolupracuje s kontrolory škůdců na nápravě situace.

Restaurace byla rázem pod dohledem

Hacklander jí nabídl dárkový poukaz do Slim Chickens, ale zároveň požádal o smazání jejího negativního příspěvku z Facebooku. Údajně totiž dělal podniku špatné jméno. Čas uplynul a Ministerstvo obchodu a profesní regulace navštívilo restauraci. Po důkladné prohlídce zde kontroloři našli dalších 16 mrtvých švábů. Regulátor při následné analýze prostoru však žádné porušení nezjistil.

Pozitivní přístup restaurace k vyřešení problému

Společnost Slim Chickens v prohlášení pro média uvedla, že na Kirklandové příspěvek reagovala jejich místní restaurace opravdu pohotově. Nabyvatel franšízy se druhý den ráno v restauraci sešel se společností na likvidaci škůdců, aby důkladně prohlédli prostory a zajistili další likvidaci této havěti. Od té chvíle chodí do restaurace každý týden kontroly a v případě problému poskytnou restauraci všemožné rady, jak situaci zlepšit.

Zdroj: Insider

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]

Buďte první kdo přidá komentář

Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*