Malého chlapce odmítli do reklamy kvůli tomu, že měl Downův syndrom. Jeho matka si to ale nenechala líbit

Fotografie: Depositphotos

Mnoho dětí se narodí s vadou, za kterou nemohou a musí se s ní naučit žít. Jedna reklamní agentura však nechtěla přijmout chlapce s Downovým syndromem, což naštvalo jeho matku.

V případě, že se dítě narodí nebo v průběhu života získá nějakou vadu nebo nemoc, stává se pro něj život o trochu těžší. V některých věcech se musí začít omezovat, ale ostatní lidé by se k nim měli chovat stále stejně, jako k osobám bez jakéhokoliv postižení / nemoci. Někteří lidé však toto neberou v potaz a tím pádem vůbec neulehčují život druhým.

Agentura hledala děti do reklamy

Megan Nash je matkou malého chlapce Ashera, který se narodil s Downovým syndromem. Takových dětí není málo a společnost už je začala brát vcelku normálně. Toto si myslela i Megan, dokud nekontaktovala jednu reklamní společnost, která hledala dětské modely do jejich reklamy.

Megan přihlásila svého syna

Společnost si dala inzerát, v němž psala, že hledá dětské modely pro oděvní značku OshKosh B’Gosh a uvedli i detaily, jaký vzhled by dítě mělo mít. Mezi jejich požadavky byla určitá výška, barva vlasů a barva očí. Jelikož Asher všechno splňoval, Megan poslala jeho fotky do agentury a čekala na odpověď.

Jakmile však obdržela jejich odpověď, nemohla uvěřit vlastním očím. V jednu chvíli se v ní mísilo hodně pocitů a mezi ty hlavní patřilo zklamání a hněv. Agentura se totiž nezajímala o modely s Downovým syndromem a jejich odpovědí bylo, že o děti se speciálními potřebami nemají zájem. To Megan natolik rozhořčilo, že tuto situaci nechtěla nechat být jen tak a začala jednat.

Megan se svěřila ve skupině na Facebooku

Jelikož byla maminka chlapce velmi naštvaná, potřebovala se s jejími zkušenostmi svěřit někomu dalšímu, kdo pro ni bude mít pochopení. Pro tento účel si vybrala skupinu na Facebooku, v níž se nacházeli další rodiče dětí s Downovým syndromem. Sepsala zde svůj zážitek a nečekala, že ji podpoří tak velké množství lidí. Největším překvapením bylo asi to, že se jí ozvala společnost, která podobné lidi zařazuje do reklam.

Mamince se ozvala známá agentura

Changing the Face of Beauty je agentura, která se zajímá o to, aby lidé s postižením / onemocněním, byli využíváni v reklamě. Tato společnost si přečetla příběh o malém Asherovi, který Megan sepsala a rozhodli se jí kontaktovat.

Společně poté nafotili několik roztomilých snímků malého chlapce, které se velmi povedly. Jakmile se příběh této maminky a malého Ashera stal virálním, ozvala se Megan společnost, která předtím Ashera odmítla a domluvili si společně schůzku.

Zdroj: The Independent

František je redaktorem s bohatými zkušenostmi v oblasti psaní článků pro online magazíny. Po absolvování všeobecného ... [Více o autorovi]