Bolest za krkem má snadné řešení. Třicet vteřin cvičení a bude po bolesti

Bolest za krkem je velmi nepříjemnou věcí, která nás může snadno vyřadit i z běžného života. Poradíme, jak si s ní poradíte. Je to jednodušší, než si myslíte. Řada lidí často sáhne po lécích, které jsou však určené k tomu, aby bolest jenom utlumily. Problém jako takový však nepřestane. I proto se společně zaměříme právě na to, abychom odstranili samotné bolesti za krkem.

Bolest za krkem má mnoho důvodů

Proč se vlastně bolest za krkem objevuje? Důvodů může být celá řada a za většinu z nich si můžete sami. Když se podíváme na hlavní výčet daných jednotlivých důvodů, tak musíme říci, že prvním z nich je třeba sedavé zaměstnání, a to na špatné židli. Bolest za krkem ale může způsobovat také naše dlouhodobě nesprávné držení těla.

Také nelze zapomínat na nedostatek pohybu. Svaly nám následně ochabují a bolest za krkem se objevuje. Problém ale může způsobovat i váš spánek, konkrétně třeba špatná matrace, nebo i špatné polštáře. Výčet důvodů zakončeme i tím, že se můžeme často až nezdravě přetěžovat. I to způsobuje komplikace.

Základem je správné cvičení

Pokud se bolest za krkem objeví, tak různé prášky nebo injekce jenom potlačí bolest. Ta je zde ale pořád, jenom ji naše tělo necítí. Proto je správnou volbou využít naopak cvičení. Vhodné jsou různé druhy masáží, ale co v případě, kdy masér není dostupný?

Cviky zvládnete sami doma

Jsou i cviky, které zvládnete jednoduše sami doma. Stačí pouze správná poloha rukou, správná poloha krku a uvolníte jak svaly, tak i svou krční páteř. Výsledkem může být jak konec bolesti v danou chvíli, tak i to, že mohou problémy vymizet také dlouhodobě. Abyste cvičili správně, je tu instruktážní video, které vás jednotlivými cviky krok za krokem provede. Stačí se cvičením věnovat pár chvil každý den a uvidíte, kolik pozitiv to vašemu tělu a vám jako takovým přinese.

30 SECOND RELIEF TECHNIQUE FOR STIFF NECK – Dr Alan Mandell, DC

Chronic forward head posture affects many muscles in the neck causing them to spasm, weaken, and become irritated. This technique is designed to release those deep painful tight muscles, giving you immediate relief.

Zveřejnil(a) Motivationaldoc dne Čtvrtek 23. ledna 2020

Fotografie: Pixabay