30denní výzva pro ploché břicho a štíhlý pas. Stačí cvičit 9 minut denně

Fotografie: Depositphotos

Abyste si vytvarovali pas, nemusíte chodit do posilovny. Když spojíte vyváženou stravu a jednoduché a krátké cvičení doma, budete mít ploché břicho za 30 dní.

Cvičení je dobré nejen pro vaše zdraví, ale také dokáže krásně vytvarovat vaše tělo. Ale není třeba dělat náročné kliky, stačí tohle krátké, ale efektivní cvičení. Pokud si je osvojíte, budete si moci užívat dalších výhod, jako je například lepší držení těla. Také se konečně můžete zbavit bolesti zad. Které cviky to jsou?

Ne všechny cviky zeštíhlují pas

Existují cviky, které mohou dokonce rozšířit váš pas. Pro krásnou siluetu přesýpacích hodin bude nutné nezapojovat šikmé svaly. Zapomeňte na všechny boční cviky a zaměřte se na střed břišních svalů. Abyste dosáhli co nejlepších výsledků, doporučuje se toto cvičení opakovat třikrát týdně, a to nejlépe ráno.

První cvik

Pro tento pohyb začněte tím, že si lehnete na záda s pokrčenými koleny a pažemi podél těla. Po hlubokém nádechu vtáhněte žaludek dovnitř a vydržte přibližně 15 sekund, poté vydechněte. Cvik opakujte minimálně pětkrát. Toto cvičení se nedoporučuje pro osoby se srdečním onemocněním, astmatem nebo páteřní kýlou.

Postava přesýpacích hodin

Toto cvičení je velmi účinné při hubnutí břicha a zeštíhlení pasu. Abyste toho docílili, bude nutné ve stoje, s nohama na šířku ramen, natahovat ruce co nejvýše ke stropu. Poté se nakloňte dopředu, jako byste se chtěli dotknout země. Pánev by měla být vzadu a ruce spojené. Pohyb opakujte dvacetkrát.

Vytvarování postavy

Tento pohyb je nezbytný pro zpevnění bříška. Chcete-li ho začít cvičit, musíte ležet na zádech s pokrčenými koleny. Poté zvedněte trup směrem k nohám, pomozte si rukama za hlavou a vraťte se zpět na zem. Pro větší efekt je dobré zatnout břicho a dělat 3 sady po 15 cvicích. Toto cvičení je zakázáno pro lidi, kteří trpí revmatismem nebo gastritidou.

Fotografie: Depositphotos

Prkno na tuk na břiše

Chcete-li mít výrazné břišní svaly, lehněte si na břicho a opřete se o lokty. Zvedněte pánev a tělo, vaše nohy by měly být na špičkách. Dívejte se dopředu a v této pozici vydržte minimálně 30 sekund. Zdá se to jako krátká doba, ale jakmile to vyzkoušíte, uvidíte, že je to docela dost náročné. Pokud to ale budete provádět pravidelně, zvyknete si a nebude pro vás problém vydržet i několik minut.

Fotografie: Freepik

Zdroj: WomensHealthMag