Pět triviálních cviků, které by měla jednou týdně udělat každá žena starší 40 let

Fotografie: iStock

Udržet si hezkou postavu není a nikdy nebylo zrovna jednoduché. Pokud byste si ale rádi udrželi stále mladistvý vzhled i nad 40 let, dělejte pravidelně tyto cviky, které vám s tím pomohou.

Každý člověk se může stát obézním, jestliže se nebude zamýšlet nad tím, jaký má jídelníček nebo zda pravidelně cvičí. Někteří lidé však o sebe pečují důkladně a rádi by si svůj vzhled, zdraví i postavu udrželi na dlouhou dobu. Pokud vám je nad 40 let, dělejte pravidelně tyto cviky a vaše postava se nijak nezmění, říká doktor Gregory Minnis.

Buďte více aktivní

Jestliže jste doposud měli hezkou postavu jen díky genům a dobrému jídelníčku, jste velkým šťastlivcem. Po čase se mohou začít objevovat změny, které vás nemusí znepokojovat. Změny totiž k životu patří, ale nemusíte se s nimi smířit. Každý člověk má možnost změnit něco ve svém životě, pokud má s něčím problém. V případě, že byste si rádi udrželi dobrou postavu, dělejte pravidelně několik cviků.

Fotografie: Depositphotos

Běh na místě

V některých dnech je počasí velmi nepříjemné a kvůli tomu mnoho lidí nechodí ven. Z tohoto důvodu je velice dobrý cvik, u kterého vám stačí běhat na místě. Nemusíte se tedy vydávat ven nebo si zjišťovat trasu, kam byste si šli zaběhat, ale můžete tuto činnost provádět z pohodlí domova.

Druhou možností je to, že budete kombinovat prostředí, ve kterém budete běhat a občas si vyběhnete i ven do terénu. Díky běhu zpomalíte přirozený proces stárnutí a posílíte si klouby, vazy a šlachy. Denně vám bude stačit 15 minut, abyste se udrželi fit a krásní, což je snem mnoha lidí.

Opřete se o zeď

Abyste si zpevnili tělo, můžete ke cvičení využít i zeď. K té se postavte zády a pořádně přitiskněte ramena a hýždě. Zády buďte stále opření, ale udělejte malý krok vpřed. Postavte se tak, abyste měli nohy v šířce ramen a pomalu se spouštějte dolů, jako kdybyste si chtěli sednout na židli. V pozici zůstaňte tak dlouho, dokud budete moc. Ideálním časem je 60 sekund, ale k tomu se můžete dopracovat postupně.

Posilování na záda

U tohoto cviku si můžete lehnout, což je jistě snem těch, kteří byli celý život trochu líní. Lehněte si tedy na břicho a natáhněte ruce dopředu a nohy dozadu. Po chvilce zvedněte ruce i nohy nahoru a pokuste se vydržet několik sekund. Následně se opět vraťte do výchozí polohy. Cvik opakujte přibližně 8×. Časem se vaše výdrž bude zlepšovat a díky tomuto cviku si krásně posílíte záda.

Prkno zpevní celé tělo

Tento cvik vypadá velmi jednoduše, ale přitom vůbec není. Zkuste si proto cvik s názvem prkno, který se stal oblíbeným u mnoha lidí, kteří pravidelně cvičí. Díky prknu si posílíte ramena, stehna, hýždě a také střed těla. Lehněte si na břicho a zvedněte se na lokty. Vaše tělo by mělo být při tomto cviku v jedné linii a pokuste se vydržet co nejdéle.

Fotografie: Depositphotos

Nevyhýbejte se schodům

V dnešní době je v téměř každém novém panelovém domě nainstalován výtah. Díky němu se lidé přepravují ze spodního patra do horního. Je to sice užitečný vynález primárně pro starší lidi, lidi s handicapem nebo ženy s dětmi / kočárkem, ale využívají jej všichni. Pokuste se příště výtahu vyhnout a začněte chodit do schodů. Díky této aktivitě zpevníte nohy, hýždě a začnete hubnout.

Zdroj: Healthline, Healthline